حاشیه‌‌های نگران‌کننده سردار آزمون

حاشیه‌‌های نگران‌کننده سردار آزمون

عملکرد نگران‌کننده و حواشی بسیار زیاد زندگی شخصی سردار آزمون به قدری در ماه‌های اخیر زیاد بوده که او تمرکز خود را از دست داده و نتوانسته عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد؛ حالا اما کازانی‌ها برای خارج‌کردن آزمون از بحران دست به دامان پدر این بازیکن شده‌اند!

کد خبر : ۴۵۴۹۳
بازدید : ۸۳۲۰
حاشیه‌‌های نگران‌کننده سردار آزمون
این اتفاق منتها زمینه‌ساز قرارگرفتن آزمون در سراشیبی سقوط بود! عملکرد نگران‌کننده و حواشی بسیار زیاد زندگی شخصی سردار آزمون به قدری در ماه‌های اخیر زیاد بوده که او تمرکز خود را از دست داده و نتوانسته عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد؛ حالا اما کازانی‌ها برای خارج‌کردن آزمون از بحران دست به دامان پدر این بازیکن شده‌اند!
درخواست از پدر آزمون برای نظارت روی فرزند‌ش
رسانه‌های روسی در هفته‌های اخیر انتقادهای زیادی را به عملکرد آزمون مطرح کرده‌اند. سران باشگاه روبین‌کازان هم طبق ادعای سایت sport business gazeta خلیل آزمون، پدر سردار را به باشگاه فراخوانده است تا او کمک کند كه مشکلات روحی فرزند‌ش به حداقل برسد تا او بتواند با تمرکز کامل برای این تیم بازی کند.
سردار برای نخستين‌بار در تمام‌ سال‌های گذشته که حرفه‌ای و فوتبال بازی می‌کند، طعم تلخ عدم گلزنی در ٧٥٦ دقیقه بازی برای باشگاه خود را در شرایطی تجربه کرد که همه انتظار داشتند او فصلی پر از موفقیت‌ و اتفاقات خوب را در این تیم رقم بزند. مشکلات این فوتبالیست به قدری زیاد شده که حالا با توافق صورت‌گرفته بین قربان بردیف،‌ خلیل آزمون و سران باشگاه روبین‌کازان،‌ سردار از چندی قبل به همراه پدرش در تمرینات روبین‌کازان شرکت می‌کند.
با قرارهای گذاشته شده خلیل آزمون در تمرینات کازان لباس گرمکن این تیم را به تن می‌کند كه از نزدیک بر عملکرد فرزند خودش نظارت داشته باشد تا بلکه مشکلات حل شوند. سایت روسی sport business gazeta در گزارش خود نوشته است: «در آخرین جلسه تمرینی روبین قبل از مصاف با زنیت پدر و یکی از دوستان سردار هم با لباس باشگاه در زمین چمن حاضر بودند و پس از آن با این بازیکن زمین را ترک کردند.»
اتفاق بد ابتدای فصل
سردار آزمون و سپس خانواده‌اش هستند که باید برای آینده این فوتبالیست تصمیم‌گیری کنند. از ماه‌ها قبل و زمانی که همه انتظار داشند سردار راهی لیگ و تیم‌های بزرگ‌تر اروپایی شود، او طبق ادعای رسمی رسانه‌های روسی مجبور شد روستوف را ترک کند و به روبین‌کازان برگردد. مشکلات سردار هم از نظر فوتبالی درست از همان‌جا شروع شد. سپس در رسانه‌ها بحث‌هایی پیرامون قرارداد ١٠ ساله سردار با قربان بردیف لو رفت و آزمون حتی با چند رسانه و خبرنگار وارد چالش شدید شد.
کار به جایی رسید که این ذهنیت به وجود آمد که با این قرارداد مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران به برده قربان بردیف تبدیل شده است. درنهایت هر چه که بود سردار به خاطر این قرارداد و فشار عجیب باشگاه روبین‌کازان و ترس از محرومیت مجبور شد در روسیه بماند.
عقب‌ماندن از لژیونرهای شرق آسیایی
سردار آزمون فصل قبل گلزن اول روستوف در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ روسیه بود. عملکرد درخشانش مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت و ارزش ترانسفر او را تا ١٢‌میلیون یورو در بازار بین‌المللی بالا برد. حالا اما و با گذشت یک نیم‌فصل از لیگ روسیه موفق به گلزنی نشده است و این می‌تواند زمینه‌ساز پایان تمام آرزوهای خوب سردار قبل از فرارسیدن و تجربه‌کردن همه آنها باشد.
سردار و مردم ایران وقتی درخشش فوتبالیست‌های ژاپنی و کره‌ای را در لیگ‌ها و تیم‌های بزرگ اروپایی می‌بینند، به خوبی متوجه فاصله بسیار زیاد لژیونرهای ایرانی با سایر کشورهای آسیایی می‌شوند. با این حال فوتبالیست‌هایی هم که استعداد درخشش در تیم‌های بزرگتر را مثل سردار دارند، روزهای عجیب و کم‌فروغی را پشت ‌سر می‌گذارند؛ آن هم در شرایطی که در این سن و‌ سال آنها باید در تمام زمینه‌ها بهترین باشند و فقط در زمین فوتبال بدرخشند.
حاشیه‌های بد!
سردار آزمون تمرکز ندارد. او در دو ماه گذشته بیشتر وقت و تمرکز خود را برای درگیری با فدراسیون سوارکاری ایران به خاطر مثبت اعلام‌شدن دوپینگ اسبش گذاشت. قبل از آن حاشیه‌های مجازی و درگیری با چهره‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی تا مدت‌ها نام او را سر زبان‌ها انداخته بود.
پست‌های اجتماعی ملی‌پوشان در اینستاگرام در کنایه به روابط و اتفاقات زندگی‌ شخصی‌شان تصویری زشت را به مردم نشان داد و باعث انتقاد شدید مردم از عملکرد لژیونرهای مختلف ازجمله سردار آزمون شد. مهاجم شماره بیست تیم‌ملی فوتبال ایران در سال‌های اخیر بارها و بارها اسیر حاشیه‌های مجازی بی‌ربط شده است. ارتباط او با خواننده‌های رپ پناهنده خارج از کشور، داشتن عکاس اختصاصی خانم،‌ حضور در یک میهمانی (عکسی که سردار از این میهمانی از خود منتشر کرد، حاشیه‌های بسیار زیادی را برای او به وجود آورد) و مسائل اینچنینی روی افول این ستاره تأثیر گذاشته است.
همه نگران سردار آزمون
واکنش‌های سردار به رسانه‌هایی که قبلا درباره او نقدهایی نوشته‌اند به خوبی نشان داده که او اصلا انتقادپذیر نیست و خیلی زود واکنش نشان می‌دهد. درخشش نصفه ‌و نیمه در ترکیب تیم‌ملی زیر نظر مربی چون کی‌روش برای ستاره‌ای با قابلیت‌های سردار آزمون نباید کافی باشد. اصل بر دیده‌شدن عملکرد مناسب و قابل قبول در تیم باشگاهی است که حاشیه‌ها و نداشتن تمرکز کافی حالا با اعتراض عوامل باشگاه روبین‌کازان همراه شده است.
این‌که در ٢٣ سالگی شرایط آزمون به جایی برسد که مدیران باشگاهش از پدرش بخواهند در تمرینات حاضر شود تا با دقت و تمرکز و اراده بیشتری زندگی فوتبالی خود را دنبال کند، نشان می‌دهد این بازیکن که الگوی بسیاری از جوانان است و جایگاه اجتماعی تأثیرگذار و بزرگی هم در ایران دارد، هنوز باید چیزهای زیادی یاد بگیرد و رفتارهای بهتری داشته باشد.
در غیر این صورت به همان شکل که با سرعت به اوج رسید،‌ به همان شکل هم فراموش خواهد شد. شاید بهتر باشد در این روزهای بد سردار آزمون به جای فعالیت‌های بی‌اساس و بدون هدف در فضای مجازی و درگیری‌های غیر فوتبالی،‌ کمی سرنوشت ستاره‌ها و بزرگان فوتبال ایران و جهان که به خاطر حاشیه‌های مختلف فوتبالشان نابود شد را مطالعه کند!

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید