پدر و مادری که 13 فرزندشان را زندانی کردند!

پدر و مادری که 13 فرزندشان را زندانی کردند!

به گفته پلیس، والدین این دختران و پسران برخی از آنها را با زنجیر به تخت بسته بودند و آنها طی سالها از سوء تغذیه رنج برده‌اند.

کد خبر : ۴۸۹۰۶
بازدید : ۲۶۴۲

بازداشت پدر و مادری که 13 فرزند خود را سال ها زندانی و شکنجه می کردند
وقتی پلیس این کودکان را از خانه بیرون آورد بسیار کثیف بودند و از سوء تغذیه رنج می‌بردند. یک زن و شوهر ساکن کالیفرنیای آمریکا که 13 دختر و پسرشان را در خانه زنجیر، زندانی و شکنجه کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش عصر ایران به نقل از یورونیوز، به گفته پلیس، والدین این دختران و پسران برخی از آنها را با زنجیر به تخت بسته بودند و آنها طی سالها از سوء تغذیه رنج برده‌اند.

همسایه‌های این خانواده که در ۱۱۳ کیلومتری شرق لس آنجلس زندگی می کنند، گفته‌اند که این زن و شوهر هیچ رابطه اجتماعی با دیگران نداشتند و به ندرت در میان مردم ظاهر می شدند و در یک مورد وقتی آنها چند فرزند این خانواده را در حال جارو کردن حیاط خانه دیده‌اند، این کودکان رفتاری داشته‌اند که گویا تا کنون کسی را ندیده‌اند.
بازداشت پدر و مادری که 13 فرزند خود را سال ها زندانی و شکنجه می کردند

وقتی پلیس این کودکان را از خانه بیرون آورد بسیار کثیف بودند و از سوء تغذیه رنج می‌بردند. دیوید فیلن پدر ۵۷ ساله این خانواده و لویس آنا مادر ۴۹ ساله این خانواده با اتهام شکنجه و ایجاد خطر مرگ برای کودکان مواجه‌اند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید