ازخرابی آیفون ایکس تا اولین گوشی ۶ اینچی نوکیا

ازخرابی آیفون ایکس تا اولین گوشی ۶ اینچی نوکیا

«جی لی» جانشین رئیس هیئت مدیره سامسونگ از زندان آزاد شد. وی به اتهام رشوه و فساد مالی به 5 سال زندان مجکوم شده بود اما دادگاه عالی سئول حکم را ملغی کرده و با تخفیف محکومیت به 2 سال و نیم او را که بیش از 353 روز در زندان بود را به صورت مشروط آزاد کرد.

کد خبر : ۵۰۰۹۶
بازدید : ۲۱۱۷
با هم مروری بر مهم‎ترین رخدادهای موبایلی دنیا در روز دوشنبه 16 بهمن می کنیم.

شماره 1- «جی لی» جانشین رئیس هیئت مدیره سامسونگ از زندان آزاد شد. وی به اتهام رشوه و فساد مالی به 5 سال زندان مجکوم شده بود اما دادگاه عالی سئول حکم را ملغی کرده و با تخفیف محکومیت به 2 سال و نیم او را که بیش از 353 روز در زندان بود را به صورت مشروط آزاد کرد.
ازخرابی آیفون ایکس تا اولین گوشی ۶ اینچی نوکیا

شماره 2- کمپانی برادکام مبلغ پیشنهادی برای خرید تراشه سازآمریکایی، کوآلکوم را از 70 دلار به ازای هر سهم به رقم 80 دلار در هر سهم بالا برد.

شماره 3- مشخصات فنی نوکیا 7 پلاس که قرار است در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی شود، تایید شد. اولین گوشی 6 اینچی و نسبت 18:9 نمایشگر به بدنه، مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 660 با دو دوربین 12 و 13 زیس و 4 تا 6 گیگ رم و دست کم 64 گیگ حافظه داخلی از مشخصات نوکیا 7 پلاس است.

شماره 4- گوشی موتوزد 2 پلی با تخفیف 150 دلاری به مناسبت ولنتاین عرضه شد.

شماره 5- به زودی اپل موزیک بر فراز سرویس موسیقی اسپاتیفای در آمریکا از نظر تعداد مشترکین قرار می‌گیرد.

شماره 6- صدها دارنده آیفون ایکس (آیفون 10) می‌گویند در برقراری تماس تلفنی با گوشی دچار مشکل شده‌اند. بالا آمدن اسکرین گوشی 5 ثانیه بعد از زنگ خوردن اعصاب کاربران را داغان کرده و اپل قول داده است تا باگ غیرمنتظره را در اسرع وقت بگیرد.

شماره 7- کمپانی اسپرینت به عنوان اپراتور مخابراتی-اینترنتی و همچنین فاکسکان، اسمبلر آیفون در فهرست نفرت‌انگیزترین کمپانی‌ها قرار گرفتند.

شماره 8- هوآوی میت 10 پرو علی رغم مخالفت دولت آمریکا به صورت اینترنتی با 150 دلار هدیه در بازار این کشور عرضه شد. مقامات آمریکایی معامله هوآوی با AT&T را برای فروش فیزیکی برهم زدند اما چینی‌ها همچنان امید به فروش اینترنتی محصول خود دارند.

شماره 9 - اپل در حال ایجاد دیتابیس وسیع با کمک دانشگاه استنفورد از روی ضربان سنج نصب شده روی ساعت هوشمند اپل واچ است. برنامه موسوم به Apple Heart Survey اجازه جمع آوری دیتا را برای انجام کار تحقیقاتی می‌دهد.

شماره 10 - کدهای روی سیستم عامل آی او اس 11.3 نشان می‌دهد از یک سیستم لاگین بر اساس آی کلود برای چند سایت و سرویس اینترنتی استفاده خواهد شد. بدین ترتیب کاربر با یک بار ورود، نیاز به زدن پسورد در جاهای دیگر نخواهد داشت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید