رسیدگی‌ به پرونده‌ تجاوز ۴افغانی به زن گردشگر

چهار مرد افغان قرار است بزودی در برابر قاضی اصغرزاده رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران و دو قاضی مستشار محاکمه شوند.

کد خبر : ۵۰۶۰
بازدید : ۱۷۶۴
چهار مرد افغان قرار است بزودی در برابر قاضی اصغرزاده رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران و دو قاضی مستشار محاکمه شوند.

به گزارش ایران، روز شنبه 28 شهریور ماه سال جاری یک زن گردشگر فرانسوی در حالی که آشفته و هراسان بود، به کلانتری رفت و گفت که در مسیر کوهستان شمال تهران از سوی چهار مرد شیطان‌صفت هدف نیت شوم قرار گرفته است.

این زن 23 ساله در جریان تحقیقات به پلیس گفت: 14 شهریور ماه سال جاری از طریق مرز ارمنستان وارد ایران شدم. از آنجا که کوه‌های ایران را در اینترنت دیده بودم و علاقه زیادی به کوهنوردی در تهران داشتم، برای کوهنوردی به فرحزاد رفتم که چهار مرد جوان سد راهم شدند و با تهدید مرا تسلیم خواسته‌های شوم خود کردند.

با شکایت این توریست خارجی، بلافاصله مأموران کلانتری برای شناسایی و دستگیری شیاطین وارد عمل شدند و خیلی زود پی بردند که آنان چهار مرد افغان هستند که حتی کارت اقامت نداشته و به صورت غیر‌مجاز در ایران زندگی می‌کنند. ابتدا یکی از این مردان که در کوهستان مخفی شده بود، دستگیر شد و در ادامه سه همدست وی نیز که قصد فرار به افغانستان را داشتند، در نقطه صفر مرزی دستگیر شدند.

بنابر این گزارش، پرونده چهار مرد افغان و سرنوشت تلخ زن فرانسوی روی میز قاضی اصغرزاده رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار دارد و بزودی و خارج از نوبت پس از تعیین وکیل در پرونده رسیدگی قضایی صورت می‌گیرد تا مجرمان شیطان‌صفت به مجازات برسند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید