اطلاع‌رسانی عجیب فدراسیون بسکتبال در فضای مجازی

دیروز سرمربی جدید تیم‌ملی بسکتبال ایران به همراه اعضای کمیته فنی این فدراسیون معرفی شدند. اما نحوه اطلاع‌رسانی این رویداد بحث‌برانگیز شد.

کد خبر : ۵۰۶۱۲
بازدید : ۸۶۵
کمیته فنی فدراسیون پس از بررسی‌های همه‌جانبه اعضای کمیته فنی با حداکثر آرا، مهران شاهین طبع را به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی برای هدایت تیم‌ملی در مسابقات مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی و نیز مسابقات بسکتبال قهرمانی بازی‌های المپیک آسیایی جاکارتا اندونزی ۲۰۱۸ انتخاب کرد. تیم‌ملی بسکتبال ایران سوم اسفند در آستانه به مصاف قزاقستان می‌رود و ششم همین ماه در تهران میزبان تیم بسکتبال عراق خواهد بود.
همچنین شش نفر به‌عنوان اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال نیز معرفی شدند. فدراسیون بسکتبال در اقدامی عجیب اطلاع‌رسانی این دو رویداد را از طریق کانال خود در فضای مجازی انجام داد تا باعث انتقاد و گلایه اهالی رسانه شود.
خبرگزاری «ایسنا» در این خصوص نوشت با اینکه انتظار می‌رفت با انتخاب مدیر جدید روابط‌عمومی فدراسیون اطلاع‌رسانی این رشته شکل و شمایل جدیدی بگیرد، اما همچنان بسکتبال اسیر معضل اطلاع‌رسانی است و مدیر جدید روابط عمومی هم که این روز‌ها در فدراسیون حضور ندارد، نتوانسته اصلی‌ترین مشکل فدراسیون در این قسمت را حل کند.
ابتدا خبر سرمربیگری مهران شاهین طبع بود که زودتراز فدراسیون توسط شبکه‌های اجتماعی پخش شد و بعد از آن معرفی اعضای کمیته فنی زودتر از رسانه فدراسیون درفضای مجازی صورت گرفت. داوود دادمرزی، گوینده اخبار ورزشی به‌عنوان روابط‌عمومی فدراسیون بسکتبال انتخاب شده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید