وزن خود را با نوشیدن آب کم کنید

وزن خود را با نوشیدن آب کم کنید
کد خبر : ۵۲۰۶۳
بازدید : ۲۶۷۲

وزن خود را با نوشیدن آب کم کنید

نوشیدن و مصرف آب برای افزایش سلامتی و تناسب اندام بسیار مهم است،پزشکان عقیده دارند با مصرف آب انسان می تواند وزن خود را کنترل کند و میزان جذب مواد قندی در بدن را کاهش دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، در مطالعه ای که به بررسی عادات رژیم غذایی بیش از ۱۸ هزار و ۳۰۰ بزرگسال آمریکایی پرداخته شده آمده است: در افرادی که میزان نوشیدن آب را افزایش داده‌اند جذب کالری دریافتی روزانه بدن‌شان یک درصد کاهش یافته و همچنین میزان مصرف چربی اشباع شده، مواد قندی، نمک و کلسترول در آنان پایین‌تر بوده است.

بررسی متخصصان دانشگاه ایلی‌نوی حاکی است افرادی که مصرف آب آشامیدنی را یک تا سه لیوان در روز افزایش می‌دهند، میزان جذب مجموع انرژی و نمک در آنان کاهش یافته است. همچنین مقدار مصرف مواد قندی آنان پنج تا ۱۸ گرم کمتر بوده است.

به گزارش مدیکال اکسپرس، در این مطالعه از افراد درخواست شد در مدت دو روز هر نوع نوشیدنی و خوراکی مصرف کرده بودند اطلاع دهند که پس از جمع‌آوری اطلاعات مربوط به میزان آب شهری مصرفی مشخص شد افزایش یک درصدی مصرف روزانه آب شهری میزان کالری مصرفی را کاهش می‌دهد. همچنین از مقدار دریافتی نوشیدنی‌های حاوی قند، چربی، نمک و کلسترول کاسته می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید