فروش مزدا 2کابین را با شرایط ویژه

فروش مزدا 2کابین را با شرایط ویژه

خریداران سری تک کابین این خودرو در نمونه بدون سود، با پرداخت 160/22 میلیون تومان در ابتدا و نیز ارائه دو فقره چک که هریک به مبلغ 7.385 میلیون تومان می‌باشند، خودروی خود را تحویل می‌گیرند به این شرط که در کمتر از شش ماه باقی مبلغ به حساب شرکت واریز گردد.

کد خبر : ۵۴۰۷۸
بازدید : ۲۳۱۶

شرایط فروش تسهیلاتی وانت مزدا اعلام شدشرایط فروش تسهیلاتی وانت مزدا اعلام شدگروه بهمن شرایط جدید شرایط فروش وانت کارا 2000 تک کابین و دوکابین را ویژه فروردین ماه 97 منتشر نمود. در طرح جدید گروه بهمن شرایط جدیدی برای فروش وانت کارا 2000 تک کابین و دوکابین در موعد فروردین ماه 97 منتشر شده که به سه قسمت بدون سود، با سود 14 درصد و در نهایت سود 16 درصد تقسیم می‌گردد. بهای دو نمونه تک و دوکابین این وانت به ترتیب 36.930 و 39.730 میلیون تومان می‌باشد.

فروش مزدا 2کابین را با شرایط ویژه

بر مبنای اعلام گروه بهمن، خریداران سری تک کابین این خودرو در نمونه بدون سود، با پرداخت 160/22 میلیون تومان در ابتدا و نیز ارائه دو فقره چک که هریک به مبلغ 7.385 میلیون تومان می‌باشند، خودروی خود را تحویل می‌گیرند به این شرط که در کمتر از شش ماه باقی مبلغ به حساب شرکت واریز گردد. در دو نمونه دیگر نیز پروسه خرید شرایط مشابهی داشته ولی به دلیل استفاده از تسهیلات، لازم است سود بیشتری را باید پرداخت کرد. گروه صنعتی بهمن زمان تحویل خودروها را 10 روز پس از تکمیل مدارک اعلام کرده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید