دستگیری اسیدپاش اسلام آبادی

عامل اصلی اسیدپاشی به دانش‌آموز ۱۱ ساله اسلام‌آبادی دستگیر شد.

کد خبر : ۵۵۶۱۹
بازدید : ۱۱۵۴
سرهنگ «محمدرضا آمویی» - معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه- با اعلام این خبر گفت: حادثه اسیدپاشی روز ۲۶ فروردین در نزدیکی یکی از مدارس شهر اسلام‌آبادغرب رخ داد و با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
پس از حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد نوجوانی یازده ساله مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفته و از ناحیه سمت راست صورت، پشت و دو کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود.
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه اسیدپاشی از سوی دو نفر انجام شده و یکی از آن‌ها پس از وقوع حادثه دستگیر شده بود، افزود: عامل اصلی نیز که جوانی ۲۰ ساله بود، جمعه شب پس از شناسایی مخفیگاهش در عملیاتی ضربتی دستگیر شد. این فرد پس از بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به جرم خود مبنی بر اسیدپاشی اعتراف و علت کارش را نیز اختلافات شخصی عنوان کرد.
آمویی ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات، متهم به همراه همدستش جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شدند. معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه در ادامه با دعوت مردم و خصوصاً جوانان به صبر و شکیبایی، گفت: فکر نکردن به عواقب کار در هنگام عصبانیت می‌تواند چنین حوادث تلخی را رقم بزند و مشکلات فراوانی را ایجاد کند.
وی با اشاره به اقتدار پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی افزود: سرانجام این افراد گرفتار شدن در چنگال قانون و تحمل مجازات است.
پدر قربانی نیز گفت: از مسئولان می‌خواهم به وضعیت درمانی پسرم توجه ویژه کنند و عاملان این حادثه را به مجازات برسانند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید