لیورپول حریف رئال مادرید شد

لیورپول با وجود شکست برابر رم توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و حریف رئال مادرید شود.

کد خبر : ۵۶۰۰۵
بازدید : ۹۸۹

دومین دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب بین رم و لیورپول برگزار شد که این بازی با پیروزی چهار بر دو میزبان به پایان رسید. با این حال لیورپول با توجه به برد پنج بر دو در دیدار رفت توانست به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

در نیمه اول در حالی که رم به دنبال باز کردن دروازه لیورپول بود گل نخست را در دقیقه ۹ دریافت کرد. سادیو مانه با پاس روبرتو فیرمینو گلزنی کرد. رمِ میزبان کمتر از ۱۰ دقیقه بعد نتیجه را جبران کرد. توپ با برخورد به جیمز میلنر وارد دروازه لیورپول شد تا یک گل به خودی به ثبت برسد.

گل سوم نیز توسط شاگردان یورگن کلوپ به ثمر رسید. جورجینو وینالدوم در دقیقه ۲۵ گلزنی کرد. در ادامه تلاش‌های میزبان برای به تساوی رساندن بازی بی نتیجه بود و ۴۵ دقیقه نخست با پیروزی لیورپول به پایان رسید.

در نیمه دوم رم فشار خود را بیشتر کرد و توانست به گل برسد. ادین ژکو در دقیقه ۵۲ دروازه لیورپول را باز کرد. رم چند فرصت خوب گلزنی داشت که از دست رفت. از طرفی لیورپول نیز می‌توانست برای سومین بار دروازه میزبان را باز کند. ناینگلان گل دیر هنگامی برای تیمش به ثمر رساند. او در دقیقه ۸۵ نتیجه را سه بر دو به نفع رم کرد، اما تیم ایتالیایی به دو گل دیگر برای به تساوی رساندن بازی نیاز داشت.

در وقت‌های اضافه داور خطای هند بازیکن لیورپول را گرفت و یک پنالتی به نفع رم اعلام کرد. ناینگلان در آخرین دقیقه وقت‌های اضافه آن را تبدیل به گل کرد، اما لحظاتی بعد سوت پایان بازی توسط داور به صدا در آمد تا لیورپول حریف رئال مادرید در فینال باشد.

لیورپول و رئال مادرید پنجم خرداد دیدار نهایی را در کی یف برگزار خواهند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید