افشای جنایت خانوادگی

سناریوی دروغین یک خانواده برای پنهان نگه داشتن راز قتل پدر با تحقیقات پلیسی فاش شد. صبح ۱۴ اردیبهشت امسال بازپرس کشیک قتل از سوی مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در جریان مرگ مرد میانسالی در بیمارستان شهدای یافت آباد قرار گرفت.

کد خبر : ۵۶۲۱۸
بازدید : ۱۴۳۱

سناریوی دروغین یک خانواده برای پنهان نگه داشتن راز قتل پدربا تحقیقات پلیسی فاش شد.صبح ۱۴ اردیبهشت امسال بازپرس کشیک قتل از سوی مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در جریان مرگ مرد میانسالی در بیمارستان شهدای یافت آباد قرار گرفت.

مرد میانسال پس از ۱۲ روز بستری شدن در بیمارستان به‌علت سوختگی جان خود را از دست داده بود. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات در این خصوص آغاز شد در بررسی‌های صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، خانواده مرد ۴۹ ساله به پلیس گفتند: سیروس در حال سیگار کشیدن بود که ناگهان پایش به ظرف بنزینی که در کنارش بود خورد و بنزین روی زمین ریخت. مقداری از بنزین هم روی لباس‌هایش ریخت و آتش گرفت. درحالی که خانواده سیروس چنین اظهاراتی داشتند، اما بررسی‌های جنایی حکایت از عمدی بودن این آتش‌سوزی داشت.

بدین ترتیب بار دیگر خانواده وی برای تحقیق و بازجویی به اداره پلیس احضار شدند و در حالی که همچنان سعی در پنهان نگه داشتن این جنایت داشتند وقتی خود را با مدارک مستند رو به رو دیدند مجبور به اعتراف شدند. یکی از فرزندان خانواده گفت: پدرم معتاد بود و سر همین موضوع با او اختلاف داشتیم روز حادثه برادرم با پدر دعوایش شد و درگیری آن‌ها بالا گرفت که ناگهان برادرم با خالی کردن ظرف بنزین روی پدر او را به آتش کشید. با توجه به این اعترافات ردیابی‌ها برای دستگیری متهم آغاز شد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید