پاسات در آمریکا رکورد زد

پاسات در آمریکا رکورد زد

از ابتدای امسال با اینکه تولید مدل پاسات به واسطه کاهش شدید تقاضای بازار متوقف شده ولی گویا فولکس در نظر دارد یک شاسی‌بلند 5نفره دیگر را به خط تولید خود در چاتانوگا اضافه کند.

کد خبر : ۵۶۴۶۲
بازدید : ۲۱۷۰

فرادید | یکی از پایگاه‌های تولید محصولات فولکس واگن در خاک ایالات متحده آمریکا که به مونتاژ سدان پاسات می‌پردازد، موفق شد از مرز تولید 700 هزار دستگاه عبور کند. کارخانه چاتانوگا واقع در ایالت تنسی آمریکا که با تولید دو خودروی پاسات و اطلس در طول این سال‌ها فعالیت گسترده‌ای در آمریکا دارد، سالانه بیش از 50 هزار دستگاه خودرو تولید می‌کند. از ابتدای امسال با اینکه تولید مدل پاسات به واسطه کاهش شدید تقاضای بازار متوقف شده ولی گویا فولکس در نظر دارد یک شاسی‌بلند 5نفره دیگر را به خط تولید خود در چاتانوگا اضافه کند.

پاسات در آمریکا رکورد زد

به گزارش فرادید ، در عین حال برنامه دیگر فولکس این است که با عرضه پاسات جی‌تی به عنوان یک سدان اسپورت توربو که از موتوری280 اسبی بهره می‌برد زمینه افزایش تولید این مجموعه صعتی را فراهم آورد. مدل پاسات طبق گفته مدیر این مجموعه با تاریخ تاسیس کارخانه و افتخارات ان عجین شده است. آنتونیو پینتو گفته است: «خروج موقت آن از خط تولید ناراحت کننده است. ما به تولید این مقدار از خودروی موفق پاسات مفتخریم و همچنان به تلاش خود برای مونتاژ این سدان برجسته ادامه می‌دهیم.»

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید