حادثه‌ای هولناک در ترافیک

تعقیب و گریز دو خودرو در خیابان‌های شهر با درگیری خونین پایان یافت.

کد خبر : ۵۶۷۷۱
بازدید : ۱۳۴۹

۲۲ اردیبهشت مرد جوانی به دادسرا مراجعه کرد و از سرنشین یک خودروی تویوتا دو کابین شکایت کرد. او گفت: در اتوبان بعثت سوار بر خودرو همراه همسرم، کودک ۴ ماهه، مادرزنم و مادر خودم در حرکت بودیم. راننده یک خودروی تویوتا مدام از پشت سر چراغ می‌زد و می‌خواست برای او راه باز کنم.

چون راه بسته و خیلی ترافیک بود نمی‌توانستم به او راه بدهم. بعد از طی مسافتی از من سبقت گرفت و شروع به فحاشی کرد. بعد هم با حرکات نامتعارف برای ما ایجاد مزاحمت کرد.

خیلی عصبانی شدم و به تعقیب او پرداختم. چند دقیقه‌ای این ماجرا ادامه داشت تا اینکه او کنار بزرگراه توقف کرد و من هم خودروام را نگه داشتم. همان‌طور که راننده به من فحاشی می‌کرد تبری از داخل خودرواش بیرون آورد و شیشه ماشین مرا شکست و دستم را هم زخمی کرد. خواستم از ماشین پیاده شوم و با راننده تویوتا درگیر شوم که مردم جلوی ما را گرفتند. همسرم در این مدت از شماره پلاک خودروی تویوتا عکس انداخت.

با شکایت مرد جوان تحقیقات آغاز شد و باتوجه به در دست داشتن شماره پلاک خودروی تویوتا، سرنشین او دستگیر شد. وی در بازجویی‌ها گفت: روز حادثه خیلی عصبانی بودم. به‌خاطر مشکلات کاری ناراحت بودم برای همین وقتی راننده تیبا به من راه نداد بیشتر عصبانی شدم. اما اصلاً متوجه نشدم که داخل ماشین یک کودک نشسته است.

به دنبال اظهارات پسر جوان، او با قرار بازداشت روانه اداره آگاهی شد و تحقیقات در خصوص جرایم احتمالی که پسر جوان مرتکب شده است ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید