٢ کشته و یک مصدوم در اثر ریزش آوار

بر اثر گودبرداری یک ساختمان و ریزش آوار در خیابان اهراب در تبریز، دو نفر کشته شدند و یک نفر مصدوم شد.

کد خبر : ۵۶۷۸۴
بازدید : ۱۳۱۳

بر اثر گودبرداری یک ساختمان و ریزش آوار در خیابان اهراب در تبریز، دو نفر کشته شدند و یک نفر مصدوم شد. آتشپاد داوود طالب‌نژاد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: «حوالی ساعت ٣:٢٥ روز دوشنبه با اعلام ریزش آوار در یک ساختمان درحال احداث در خیابان اهراب، اکیپی از آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره یک و ١٠ برای بررسی و امداد عازم محل حادثه شدند.

با اعلام وقوع این حادثه، آتش‌نشانان به همراه تجهیزات امدادونجات به محل حادثه رفتند و مشاهده کردند زمانی که سه کارگر مشغول کار در ساختمان نیمه‌کاره بودند، دیوار ریزش کرده و موجب مدفون شدن هر سه کارگر در زیر آوار شده است. بلافاصله آتش‌نشانان با رعایت اصول امدادونجات در آوار، عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.»

وی با اشاره به واکنش سریع آتش‌نشانان در عملیات آواربرداری این حادثه، افزود: «آتش‌نشانان هر سه کارگر را از زیر آوار خارج کردند و برای بررسی در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که پس از بررسی‌های لازم مشخص شد، دو کارگر جان باخته‌اند و یک کارگر دیگر نیز دچار مصدومیت اعضای مختلف بدن شده است.» مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ادامه داد: «آتش‌نشانان در پایان عملیات با ایمن‌سازی محل حادثه و ارایه توصیه‌های ایمنی لازم به ایستگاه بازگشتند.»

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید