ویدئو/ ب ام و، ایکس ۳ ٢٠١٨، مقتدر تر از همیشه

شب گذشته کمپانی خودروساز آلمانی BMW از تازه‌ترین نسل اتومبیل‌های SUV خود، بی ام و ایکس ۳، ۲۰۱۸ در اسپارتانبورگ، جنوب کارولینا رونمایی کرد.

کد خبر : ۵۷۶۲۷
بازدید : ۲۵۹۳

خودرو شاسی بلند جمع و جور بی ام و ایکس ۳، ۲۰۱۸ با موتوری قدرتمندتر، ظاهر جذاب و تکنولوژی‌های پیشرفته رونمایی شد.

شب گذشته کمپانی خودروساز آلمانی BMW از تازه‌ترین نسل اتومبیل‌های SUV خود، بی ام و ایکس ۳، ۲۰۱۸ در اسپارتانبورگ، جنوب کارولینا رونمایی کرد. ایکس ۳ از زمانی که در سال ۲۰۰۳ رونمایی شد به یکی از مهم‌ترین مدل‌های بی ام و تبدیل شد. حالا آن‌ها از سومین نسل از کراس اوور خود رونمایی کرده‌اند.

اول از همه، باید بگوییم که سومین نسل اتومبیل‌های X۳ از بدنه‌ای تمام فلزی همراه زبان طراحی مشابه مدل کوچکتر X۱ و بزرگتر X۵ برخوردار است. BMW همچنین مشخصه‌های آیرودینامیک را همراه با جریان هوای کنترل شده در اطراف خودرو با استفاده از کرکره‌های فعال پنجره، روکش فلزی و همچنین اسپویلر عقب بهبود پیدا کرده است. در زیر پوست بی ام و ایکس ۳، ۲۰۱۸ نیز شاسی‌ها بازطراحی شده‌اند تا جرم را کاهش دهند و فاصله چرخش را تا رسیدن به توزیع وزن ۵۰-۵۰ به دست آورد.

X۳ از یک پیشرانه ۲ ٫ ۰ لیتری TwinPower توربوشارژ چهار سیلندر با توان تولید ۲۴۸ اسب بخاری قدرت می‌گیرد. این خودرو با یک سیستم کنترل سرعت ۸ دنده اتوماتیک می‌تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶ ثانیه‌ای و سرعت حداکثری ۲۰۹ کیلومتر در ساعتی را به ارمغان بیاورد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید