ویدئو/ خلاصه بازی/ روسیه ۵- عربستان صفر؛ شلیک به قلب بن سلمان

نکته مهم دیگر این مسابقه که باید به آن اشاره کرد، حضور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی (که شایعه ترور او در هفته‌های اخیر وجود داشت)، در جایگاه ویژه ورزشگاه لوژنیکی در کنار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه بود؛ حضوری که با شکست سنگین برای تیم کشورش همراه بود.

کد خبر : ۵۸۶۹۹
بازدید : ۳۲۴۵

ملی پوشان فوتبال روسیه با عملکردی فوق‌العاده موفق شدند جام جهانی را با پیروزی پُر گل برابر عربستان آغاز کنند.

تیم ملی روسیه در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ به بهترین شکل از امتیاز میزبانی استفاده کرد و با عملکردی فراتر از انتظار برابر تیم دست و پا بسته عربستان که هیچ تاکتیک خاصی در طول ۹۰ دقیقه نداشت، توانست با گل‌هایی که یوری گازینسکی (۱۲)، دنیس چریشف (۴۳ و ۱+۹۰)، آرتم ژیوبا (۷۱) و الکساندر گولوین (۴+۹۰) به برتری ۵ بر صفر دست پیدا کند.

بدون شک دریافت ۵ گل از عربستان در دیدار با روسیه که آبروی تیم‌های آسیایی را هم بُرد و نتیجه‌ای کم سابقه در تاریخ افتتاحیه جام‌های جهانی رقم زد، مهم‌ترین اتفاق این مسابقه بود.

اما نکته مهم دیگر این مسابقه که باید به آن اشاره کرد، حضور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی (که شایعه ترور او در هفته‌های اخیر وجود داشت)، در جایگاه ویژه ورزشگاه لوژنیکی در کنار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه بود؛ حضوری که با شکست سنگین برای تیم کشورش همراه بود.

منبع: ورزش سه
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید