رونالدو به یونتوس می‌رود؟

رونالدو به یونتوس می‌رود؟

در حالی که شایعات در خصوص جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید قوت گرفته، برخی رسانه‌های اسپانیایی و ایتالیایی از انتقال قطعی ستاره پرتغالی به یوونتوس خبر می‌دهند.

کد خبر : ۵۹۹۳۰
بازدید : ۳۹۱۸
رونالدو به یونتوس می‌رود؟
در حالی که شایعات در خصوص جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید قوت گرفته، برخی رسانه‌های اسپانیایی و ایتالیایی از انتقال قطعی ستاره پرتغالی به یوونتوس خبر می‌دهند. خبرگزاری فرانسه این انتقال را بسیار هیجان انگیز توصیف کرده و نوشته است که کالچو در انتظار "CR۷" به عنوان یک ناجی است. نشریات ایتالیایی این مسئله را جدی‌تر از دیگر منابع دنبال می‌کنند. روزنامه‌های ورزشی ایتالیا با درج تیتر‌هایی که در آن از واژه‌های «تب»، «رویا» و «شاید واقعیت» استفاده شده از این انتقال استقبال کردند.

روزنامه «گزتو دلو اسپورت» با انتشار مطلبی تحت عنوان «یووه-CR۷» از انتقال پر سر و صدایی پرده برداشته که هزینه آن ۳۵۰ میلیون یورو است. به نوشته این روزنامه ۱۰۰ میلیون یورو از مبلغ قرارداد به رئال تعلق می‌گیرد و در ازای این قرارداد چهار ساله، سالانه ۳۰ میلیون یورو به حساب ستاره کهکشانی‌ها واریز می‌شود.

در صورت انجام این معامله رکورد سابق ثبت شده در جدول نقل و انتقالات که با ۲۲۲ میلیون یورو به استخدام نیمار در پاری سن ژرمن اختصاص دارد، جابه جا خواهد شد. «گزتو دلو اسپورت» در مطلب خود آورده است: «با بلند شدن سر و صدا‌ها در ایتالیا، پرتغال و اسپانیا حالا روایتی رویا گونه آغاز شده که گرچه در حد ایده و پیشنهاد است، اما شاید به واقعیت تبدیل شود.»

این همه سر و صدا در باره یکی از دو بازیکن بزرگ دنیای فوتبال است که در سن ۳۳ سالگی به دنبال چالشی جدید و احتمالا آخرین قرارداد حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن فوتبال است.

«کوریره دلا اسپورت»، دیگر روزنامه ایتالیایی از این انتقال با انتشار مطلبی تحت عنوان «تب گورخر» استقبال کرده است که اشاره به هیجان در تیم مطرح ایتالیایی با پیراهن راه راه سفید و مشکی دارد. یوونتوس که قدرتمندترین سال‌های حضور خود در کالچو را سپری می‌کند فصل گذشته برای هفتمین سال متوالی قهرمان سری آ. شد.

رونالدو در حالی قرار است راهی بیانکونری شود که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با گلی که از روی ضربه برگردان استثنایی به یوونتوس زد، تحسین و تشویق تماشاگران رقیب را برانگیخت. مهاجم نامدار رئال مادرید پس از این دیدار گقته بود از بچگی طرفدار «بانوی پیر» بوده است.
منبع: یورو نیوز
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید