تصاویر/ حذف میزبان جام جهانی

تصاویر/ حذف میزبان جام جهانی

کروات‌ها موفق شدند برای دومین بازی متوالی در ضربات پنالتی به برتری برسند و با حذف روسیه به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کنند.

کد خبر : ۶۰۰۵۲
بازدید : ۱۰۹۲
کروات‌ها موفق شدند برای دومین بازی متوالی در ضربات پنالتی به برتری برسند و با حذف روسیه به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کنند. تیم ملی روسیه که خلاف پیش‌بینی‌ها موفق به صعود از دور گروهی شد، در مرحله یک هشتم نیز توانست شگفتی بزرگی با حذف اسپانیا خلق کند و امشب به مصاف کروات‌هایی برود که با ۹ امتیاز صدرنشین گروه D. بودند و در مرحله قبل هم توانستند از سد دانمارک بگذرند؛ روسیه در دقیقه ۳۱ با گل تماشایی چریشف پیش افتاد، ولی قبل از پایان نیمه اول، آندری کراماریچ آن را پاسخ داد و جدال دو تیم در ۹۰ دقیقه بدون برنده بود.

در دقایق تلف شده ابتدا کرواسی با گلزنی ویدا جلو افتاد، ولی پنج دقیقه به پایان مسابقه ماریو فرناندس با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا مثل دیدار اخیر هر دو تیم، ضربات پنالتی تعیین کننده برنده بازی باشد.
در ضربات پنالتی تیم روسیه دو پنالتی از دست داد، ولی کرواسی ۴ پنالتی خود را تبدیل به گل کرد تا به‌عنوان آخرین تیم به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ برسد و حریف تیم ملی انگلیس در دیدار بعد شود.
منبع: رویترز
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید