قیمت‌ها در بازار ارز چقدر ریخت؟

قیمت‌ها در بازار ارز چقدر ریخت؟

در حالی قیمت طلا در بازار با افزایش روبه‌رو شد، اما قیمت سکه ۹۰ هزار تومان ریخت و با قیمت ۳ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان به فروش رفت.

کد خبر : ۶۱۲۹۶
بازدید : ۱۰۵۷
در حالی قیمت طلا در بازار با افزایش روبه‌رو شد، اما قیمت سکه ۹۰ هزار تومان ریخت و با قیمت ۳ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان به فروش رفت. قیمت سکه امامی امروز در بازار ۹۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۰ هزار تومان کاهش یافت.
قیمت‌ها در بازار ارز چقدر ریخت؟
به این ترتیب، سکه امامی با قیمت ۳ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان، نیم‌سکه یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۹۱۰ هزار تومان به فروش رفت.
قیمت‌ها در بازار ارز چقدر ریخت؟
اما در بازار طلا قیمت‌ها بالا رفت؛ به طوری که هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۴۶۰ تومانی، با قیمت ۲۸۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز یک میلیون و ۲۱۷ هزار تومان بود. از سوی دیگر، در بازار ارز قیمت یورو ۲۸۰ تومان، پوند ۳۱۴ تومان، درهم امارات ۶۶ تومان، لیر ترکیه ۵۶ تومان و یوان چین ۳۵ تومان کاهش پیدا کرد.
قیمت‌ها در بازار ارز چقدر ریخت؟
بر این اساس، یورو با قیمت ۱۱ هزار و ۷۶ تومان، پوند انگلیس ۱۲ هزار و ۴۵۲ تومان، درهم امارات ۲ هزار و ۶۰۷ تومان، یوان چین یک‌هزار و ۴۰۲ تومان به فروش رفت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید