۹ شیوه خود آموز برای یادگیری انگلیسی در خانه

۹ شیوه خود آموز برای یادگیری انگلیسی در خانه

آیا شما هم دلتان می‌خواهد در حالی که لباس راحتی در خانه پوشیده اید، انگلیسی یاد بگیرید؟

کد خبر : ۶۱۶۷۶
بازدید : ۲۶۰۰
فرادید | آیا شما هم دلتان می‌خواهد در حالی که لباس راحتی در خانه پوشیده اید، انگلیسی یاد بگیرید؟

بله، با لباس راحتی در خانه درس خواندن به ویژه انگلیسی یاد گرفتن نه تنها خیلی خوشایند و مطلوب است - بلکه مزایای فوق العاده‌ای نیز برای شما ارائه می‌دهد.

به عنوان نمونه، شما یادگیری زبان انگلیسی را خیلی دوست دارید، اما زمان برای تمرین کردن ندارید!

یک مدرسه زبان انگلیسی در نزدیکی خانه تان قرار دارد، اما خیلی گران است و یا مسیرش خیلی دور است!

بنا براین خود آموزی بهترین شیوه برای شما خواهد بود؟

ممکن است تصور کنید، یادگیری زبان انگلیسی در خانه بسیار دشوار است. نگران هستید که هیچ فردی در اطراف تان وجود ندارد که اشتباهات شما را اصلاح کند. چگونه می‌توانید زبان خود را ارتقا دهید در صورتی که نمی‌دانید در کجا و کی اشتباه کرده اید؟

همه موارد خواشند، و حتی بیشتر از چیز‌هایی که ممکن است ندانید را به شما معرفی خواهیم کرد و شاید در نهایت از تاثیراتش شگفت زده شوید.

نگران نحوه تلفظ کلمات هستید، در حقیقت حتی نمی‌دانید که خواندن و یادگیری را باید از کجا آغاز کنید!

اگرچه یادگیری زبان انگلیسی لزوما به معنی خواندن یک کتاب درسی نیست. یک مجموعه کامل از منابع گوناگون وجود دارد که به شما در یادگیری و طی مسیر درست بسیار کمک خواهد کرد.

اگر زبان انگلیسی را در خانه بیاموزید آن هم با منابع درست و غنی، زبان انگلیسی خود را به خوبی تقویت خواهید کرد.

تنها کافی است روش‌های ارائه شده برای تمرین بیشتر را بررسی کنید.

۱ - تلویزیون تماشا کنید
انیمیشن "سیمپسون ها" The Simpsons را ببینید.

این انیمیشن کمدی محبوب در سراسر دنیا نه تنها ما را با فراز و نشیب‌هایی که ممکن است یک خانواده آمریکایی با آن مواجه باشد، آشنا می‌کند بلکه برای تقویت زبان انگلیسی بسیار مفید است.

انیمیشنی سرگرم کننده، طنز و فرهنگی که جنبه‌هایی از زندگی روزمره مانند مدرسه، کار و به طور کل زندگی اجتماعی را به تصویر کشیده است.

این فوق العاده خواهد بود که علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی با فرهنگ آن ملت نیز آشنا شوید. شخصیت‌های این انیمیشن برای بیننده بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند.
۹ شیوه خود آموز برای یادگیری انگلیسی در خانه

"فرندز" نیز شاید گزینه خیلی بدی نباشد.

مطمئنا درباره این سریال فوق العاده و محبوب کمدی آمریکایی شنیده اید، گروهی که متشکل از شش دوست است و در منهتن زندگی می‌کنند.

این نمایش برای سال‌های بسیاری ادامه داشت، تماشای زندگی هیجان انگیز و روابط دوستانه بسیار جالب بود. دوست‌هایی که هر یک شخصیت متفاوتی از دیگری دارد.

آن‌ها به زبان انگلیسی بسیار ساده با یکدیگر صحبت می‌کنند، بنابر این اگر می‌خواهید تمرین را آغاز کنید، تماشای این سریال جذاب می‌تواند گزینه خوبی باشد.
۹ شیوه خود آموز برای یادگیری انگلیسی در خانه

۲ - یک وبلاگ به زبان النگلیسی برای خود ایجاد کنید
نوشتن می‌تواند یک فعالیت بسیار آرامش بخش و خلاقانه باشد. داتشن دفترچه خاطرات و یا وبلاگ به زبان انگلیسی بهترین راه برای ارتقا بخشیدن به این مهارت محسوب می‌شود. علاوه بر تقویت مهارت نوشتاری و دستور زبان، نوشتن توانایی شما را برای استفاده روزمره از زبان انگلیسی بهبود می‌بخشد.

می‌توانید درباره هر مسئله روزمره‌ای بنویسید، حال می‌تواند مربوط به یک روز بارانی یا یک تعطیلات هیجان انگیز در آخر هفته باشد!

هدف نوشتن یک مطلب است، فرقی نمی‌کند درباره اهداف بلند مدت شما باشد یا خاطره‌ای لذت بخش از هفته‌ای که گذشته است.

اگر فردی کمال گرا هستید و از اشتباه کردن متنفرید، می‌توانید تمام یاد داشت‌های خود را به یک فرد بومی (زبان انگلیسی زبان مادری اش است) نشان دهید تا موارد مورد نیاز را اصلاح کند. اگر با یک فرد بومی آشنایی ندارید، اصلا نگران نباشید می‌توانید عضو سایت lang-۸ شوید. وب سایت فوق العاده‌ای که برای زبان آموزان این امکان را فراهم می‌آورد تا به یکدیگر کمک کنند.

۳ - برگزاری یک رویداد فرهنگی در خانه
لزومی ندارد مهمانی خیلی بزرگی باشد، برگزاری یک رویداد فرهنگی نیز می‌تواند شیوه جالبی برای یادگیری فرهنگ‌های کشور‌های انگلیسی زبان باشد.

کریسمس، هالوین و یا جشن شکر گزاری نمونه‌های خوبی هستند.

معمولا در جشن‌های هالوین، اکثر افراد خود را به شکل شخصیت‌هایی ترسناک نظیر ارواح و هیولا شبیه می‌سازند. در صورتی که میزبانی مهمانی را خودتان بر عهده دارید می‌توانید از دوستان خود بخواهید تا داستان حقیقی این سنت را برای شما به انگلیسی روایت کنند و حتی از طرفی فضایی شبه را ایجاد کرده باشید.

۴ - بازی‌های ویدئویی به زبان انگلیسی
ممکن است اکثر افراد فکر می‌کنند بازی‌های ویدئویی به زبان انگلیسی هیچ تاثیری در یادگیری زبان انگلیسی ایفا نمی‌کنند. با این وجود، RPG و MMORPG بازی‌های آنلاین که چند نفره صورت می‌گیرد، راه‌های خوبی برای تمرین زبان انگلیسی به کمک استفاده از مهارت شنیداری و صحبت کردن است.

آیا می‌دانید که با استفاده از بازی‌های آنلاین انگلیسی می‌توانید روابط جدیدی را آغاز کنید؟ به خواندن ادامه دهید!

در بازی RPG معمولا (اما نه همیشه) که در محیط فانتزی صورت می‌گیرد و شامل شخصیت‌ها و مراحل جذابی است. از آنجایی که در این بازی گفتگو‌های زیادی صورت می‌گیرد، بازی کردن با کمک استفاده از زبان انگلیسی می‌تواند دایره واژگان شما را تقویت کند. از طرفی انگیزه یادگیری در شما را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد، زیرا کلید اصلی موفقیت در بازی گوش دادن، گفتگو کردن و به طور کلی درک موضوع اصلی داستان است.

نگران واژگان جدید نباشید - شما در طول بازی از آن‌ها بسیار استفاده خواهید کرد.

در بازی MMORPG، بازیکنان آنلاین دیگر در طول بازی با شما همکاری خواهند کرد. مکالمات اغلب غیر رسمی، راحت توسط باز کردن پنجره مکالمه برای تایپ کردن صورت می‌گیرد. روشی عالی برای تمرین زبان انگلیسی.

۵ - حضور در کلاس‌های آنلاین
تنها کافی است مزایای بهره وری از تمامی آموزش‌های دوران مدرسه را به یاد آورید!

بسیاری از مدارس آنلاین، منابع و سیلابس‌های درسی خود را ارئه می‌دهند. اما بسیار ارزان‌تر از مدارس و آموزشگاه‌های زبان انگلیسی معمولی هستند، که به خودی خود مشخص است! به طور کلی برای حضور در چنین کلاس‌هایی، کافی است اینترنت پر سرعت و خوبی داشته باشید.

Englishtown، یکی از بهترین مدارس آنلاین شناخته شده، روزانه کلاس‌های گروهی یک به یک ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید در این برنامه آموزشی آنلاین، تعیین سطح شوید.

مطالعه آنلاین انگلیسی (English Study Online) که به عنوان ESO شناخته می‌شود و با داشتن کیفیت خوب آموزشی و ارائه انواع مختلف کلاس‌های درسی از محبوبیت ویژه‌ای در بیثن زبان آموزان بر خوردار است. برگزاری کلاس‌های گروهی و یک به یک، برنامه ریزی استاندارد می‌تواند شیوه خوبی برای ارتقا سطح زبان انگلیسی باشد.
۹ شیوه خود آموز برای یادگیری انگلیسی در خانه

۶ - مطالعه گرامر و لغات به صورت آنلاین
اگر احساس می‌کنید که نیاز دارید تا اصول اولیه گرامر را یاد بگیرید، وب سایت‌های مفید بسیاری در این زمینه وجود خواهند داشت. بر خلاف بسیاری از کتب درسی، اکثر آن‌ها رایگان هستند!

English at Home، این سایت شامل توصیه‌های عالی برای مبتدیان است به ویژه در بخش مهارت‌های گفتاری، واژگان و دستور زبان. بخش گفتاری فوق العاده مفید است، زیرا به شما یاد می‌دهد که چگونه از عبارات، کلمات و اصطلاحات در هنگام صحبت کردن استفاده کنید. همچنین تمرینات ساده و چند گانه کمک می‌کند تا دستور زبان (گرامر)، درک مطلب و دایره واژگان خود را ارتقا ببخشید. اکثر مقالات در این وب سایت با حس شوخ طبعانه‌ای نوشته شده اند!

Free English Study، یک سایت مهیج و فوق العاده که ممکن است خیلی دوستش داشته باشید و یا خیلی باب میل تان نباشد. این سایت یک منبع عالی برای تقویت دستور زبان انگلیسی و یادگیری اصطلاحات است. همچنین تعداد زیادی از لینک سایت‌های مفید دیگر را می‌توانید در این وب سایت بیابید.

British Council: Learn English، یکی از بهترین سایت‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌شود. کلیپ‌ها و پادکست‌های متنوع که می‌توانند به شدت در ارتقا دادن سطح زبان انگلیسی فرد موثر باشند. این وب سایت با منابع مفیدی که ارائه می‌دهد می‌توانند برای دانشجویانی که در حال آماده شدن برای امتحان آیلتس هستند، بسیار سودمند و کاربردی باشد.

۷ - گوش دادن به رادیو
از آنجا که برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی به صورت آنلاین در دسترس هستند، می‌توانید مهارت شنیداری خود را به کمک این متریال‌ها ارتقا ببخشید. آیا در حال حاضر قصد سفر کردن با قطار دارید، خوب می‌توانید با گوش دادن به پادکست‌های مورد علاقه خود از زمان خود نهایت بهره را ببرید.

رادیو بی بی سی (BBC Radio ۴) با گوش دادن به طیف وسیعی از برنامه‌های رادیویی انگلیسی زبان، گوش خود را به انگلیسی عادت دهید.

۸ - کتاب‌ها
خواندن، نه تنها قدرت درک شما را بالا می‌برد، بلکه باعث ایجاد آرامش می‌شود! می‌توانید برای سرگرم کردن خود موضوعات متفاوتی را برای خواندن در نظر بگیرید و میزان بهره وری خود را با انجام این عمل افزایش دهید. کتاب‌های فراوانی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید.

۹ - با خودتان صحبت کنید
این لزوما به این معنی نیست که شما دیوانه هستید.

بخشی از یادگیری زبان، استفاده از لغات و اصطلاحات در کنار اعتماد به نفس بالا است.

در صورتی که قبل از یک رویداد بزرگ نیازمند تمرین هستید، مطمئنا تمرین‌های مکرر روزانه می‌تواند کمک بسیاری در این زمینه کند. می‌توانید با ایستادن جلوی یک آینه، صحبت کردن را آغاز کنید. اگر به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید می‌توانید در حین صحبت، از خود فیلمی کوتاه تهیه کنید، یک شیوه عالی برای تقویت زبان انگلیسی، که کمک می‌کند تلفظ خود را اصلاح کنید و ارتقا ببخشید.

منبع: fluent
وب سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید