روز نزول قیمت‌ها در بازار/کاهش قیمت سکه

روز نزول قیمت‌ها در بازار/کاهش قیمت سکه

قیمت سکه، طلا و انواع ارز‌ها امروز در بازار روندی کاهشی را طی کرد؛ به طوری که سکه ۲۴ هزار تومان، طلا یک‌هزار و ۱۵۰ تومان و یورو ۳ تومان افت قیمت داشت. قیمت سکه امامی امروز در بازار تهران ۲۴ هزار تومان کاهش یافت. نیم‌سکه و ربع‌سکه نیز با افت ۱۰ هزار تومانی قیمت روبه‌رو شد

کد خبر : ۶۱۸۰۹
بازدید : ۸۷۰
قیمت سکه، طلا و انواع ارز‌ها امروز در بازار روندی کاهشی را طی کرد؛ به طوری که سکه ۲۴ هزار تومان، طلا یک‌هزار و ۱۵۰ تومان و یورو ۳ تومان افت قیمت داشت. قیمت سکه امامی امروز در بازار تهران ۲۴ هزار تومان کاهش یافت. نیم‌سکه و ربع‌سکه نیز با افت ۱۰ هزار تومانی قیمت روبه‌رو شد.
روز نزول قیمت‌ها در بازار/کاهش قیمت سکه


به این ترتیب، هر قطعه سکه امامی با قیمت ۳ میلیون و ۷۹۴ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان، نیم‌سکه یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۹۰۰ هزار تومان و سکه امامی ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

از سوی دیگر، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک هزار و ۱۵۰ تومان افت قیمت داشت؛ به طوری در نهایت با قیمت ۲۹۲ هزار و ۷۴۰ تومان فروخته شد.
روز نزول قیمت‌ها در بازار/کاهش قیمت سکه

در بازار ارز هم قیمت‌ها نزولی بود. نرخ دلار سلیمانیه ۷۰ تومان و هرات ۱۰ تومان کاهش پیدا کرد. نرخ یورو نیز ۳ تومان، پوند ۵۰ تومان و درهم امارات ۱۸ تومان افت پیدا کرد.
روز نزول قیمت‌ها در بازار/کاهش قیمت سکه
بر این اساس، نرخ دلار سلیمانیه ۱۰ هزار و ۳۸۰ تومان، دلار هرات ۱۰ هزار و ۲۱۰ تومان، یورو ۱۲ هزار و ۱۱۲ تومان، پوند انگلیس ۱۳ هزار و ۳۹۰ تومان، درهم امارات ۲ هزار و ۸۳۷ تومان، لیر ترکیه یک‌هزار و ۷۳۹ تومان و یوان چین یک‌هزار و ۵۳۰ تومان بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید