فیلم مستند «کامکارها» کلید خورد

فیلم مستند «کامکارها» کلید خورد

ساخت فیلم مستند گروه موسیقی «کامکارها» به کارگردانی «محمدرضا عینی» کلید خورد.

کد خبر : ۶۴۲۰
بازدید : ۱۱۳۳
فیلم مستند «کامکارها» کلید خورد

ساخت فیلم مستند گروه موسیقی «کامکارها» به کارگردانی «محمدرضا عینی» کلید خورد.

به گزارش ایسنا، این مستند سینمایی در مدت زمان 90 دقیقه به بررسی زندگی و موسیقی کامکارها خواهد پرداخت.

«هوشنگ کامکار» سرپرست گروه «کامکارها» درباره تولید این مستند، گفت: بارها پیش آمده بود که بخواهند درباره گروه ما فیلم بسازند. پیش از این چند فیلمساز به ما پیشنهاد داده بودند. حتی از شبکه بی‌بی‌سی نیز به ایران آمده بودند تا فیلمی درباره به گروه ما بسازند؛ اما با توجه به دغدغه‌ها و حساسیت‌های من و سایر اعضای گروه هیچ‌گاه شرایط برای ساختن این فیلم فراهم نشد.

او افزود: در تابستان امسال درپی آشنایی با محمدرضا عینی و رسیدن به تفاهم فکری و درک متقابل درباره شرایط ساخت این فیلم و همچنین با اعتماد به توانایی‌های هنری او، به این جمع‌بندی رسیدیم که زمان مناسبی برای تولید این فیلم است تا مخاطبان و علاقه‌مندان به موسیقی کامکارها در جریان تجربه جذاب و منحصربه‌فردی که کامکارها برای رسیدن به این جایگاه کسب کرده‌اند قرار گیرند.

«محمد رضا عینی» کارگردان مستند «کامکارها» نیز درباره تولید این فیلم اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که فیلمی فکرشده و ساختارمند، در شأن گروه کامکارها ساخته شود.

فیلم قبلی این کارگردان درباره چند نوازنده موسیقی راک ایرانی است که در چند کشور فیلمبرداری شد و اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید