معرفی برندگان جوایز موسیقی آمریکا 2015

جوایز موسیقی آمریکا 2015 در مراسمی با مجری‌گری «جنیفر لوپز» برگزار شد و برندگان این دوره‌اش را شناخت.

کد خبر : ۶۴۲۷
بازدید : ۱۷۵۴
جوایز موسیقی آمریکا 2015 در مراسمی با مجری‌گری «جنیفر لوپز» برگزار شد و برندگان این دوره‌اش را شناخت.

به گزارش ایسنا، جوایز موسیقی آمریکا در حالی به برندگانش اعطا شد که در این مراسم «سلن دیون» - خواننده کانادایی - قطعاتی را به قربانیان حوادث تروریستی اخیر در پاریس تقدیم کرد.

در این مراسم که با درخشش چهره‌هایی مانند «تیلور سوییفت»، «نیکی میناژ» و «One Direction» برگزار شد، «سلین دیون» قطعه‌ای معروف از «ادیث پیاف» خواننده فرانسوی را روی صحنه برد.

«جرد لتو» از دیگر خوانندگانی بود که با همراهی گروهش (30 ثانیه تا مریخ) به آسیب‌دیدگان حادثه پاریس ادای احترام کرد.

«تیلور سوییفت» برنده هفت جایزه «گرمی» که پیش از این در 16 بخش موفق به کسب جوایز موسیقی آمریکا شده بود، در این دوره توانست جایزه آلبوم محبوب پاپ / راک را برای «1989» و همچنین جوایز برترین خواننده موسیقی معاصر و ترانه برگزیده سال را به‌دست آورد.

گروه انگلیسی - ایرلندی «One Direction» نیز موفق شد جایزه بهترین هنرمند سال و بهترین کار گروهی پاپ / راک را به خود اختصاص دهد.

«نیکی میناژ» از دیگر خوانندگانی بود که نامش در دو بخش به عنوان برنده اعلام شد. او موفق شد جوایز محبوب‌ترین هنرمند رپ / هیپ‌هاپ و همچنین آلبوم برتر همین نوع موسیقی را به خود اختصاص دهد.

در بخش همکاری ویژه سال، حضور «جاستین بیبر» در کنار «اسکریلکس و دیپلو» برای اجرای قطعه «الان کجایی» به کسب جایزه موسیقی آمریکایی منجر شد.

«اد شیران» که در بخش‌های مختلف نامزد دریافت جایزه شده بود، توانست جایزه برترین خواننده مرد حوزه پاپ / راک را به خانه ببرد. خواننده زنی که موفق شد جایزه این نوع موسیقی را از آن خود کند «آریانا گرانده» بود.

«لوک برایان» جایزه بهترین خواننده مرد موسیقی کانتری و «کری آندروود» جایزه بهترین خواننده زن این‌ گونه موسیقی را به خود اختصاص داد. جایزه گروهی موسیقی کانتری نیز به «فلوریدا جورجیا لاین» رسید. این گروه همچنین با آلبوم «همه چیز گذراست» توانست جایزه بخش آلبوم برتر موسیقی کانتری را به‌دست آورد.

«ریحانا» نیز به‌عنوان بهترین هنرمند زن موسیقی سول / R&B برگزیده شد. «انریکه اگلسیاس» جایزه بهترین خواننده موسیقی لاتین را به‌دست آورد و جایزه بهترین موسیقی فیلم به «صدای شش دنگ 2» رسید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید