پیام صابری، همسر زیبا بروفه که بود؟

پیام صابری، همسر زیبا بروفه که بود؟

در سال جدید کم با خبر درگذشت هنرمندان و افراد مطرح روبرو نبوده ایم. در روز گذشته، خبر فوت هنرمند دیگری همه جا پیچید. پیام صابری، همسر زیبا بروفه به دلیل ایست قلبی درگذشت.

کد خبر : ۶۵۳۴۹
بازدید : ۵۳۴۶۵
فرادید | یکشنبه ۱۸ آذر خبری در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که همه را شوکه کرد. ابتدا بعضی‌ها در ابتدا در صحت این خبر شک کردند ولی بعد تایید شد.

روز گذشته پیام صابری درگذشت. صابری هنرمندی با سابقه در عرصه سینما و تلویزیون و همسر زیبا بروفه در سن ۴۵ سالگی به ایست قلبی دچار شد. فوت پیام صابری که مدتی پیش صاحب فرزند پسر شده، جامعه هنری کشورمان را متاثر کرد.
تنها فرزند پیام صابری و زیبا بروفه در ادیبهشت ماه سال جاری به دنیا آمده و هنوز یک ساله نشده است.
پیام صابری، کارنامه هنری و حاشیه‌های ازدواجش
عکسی که زیبا بروفه در هنگام بارداری در کنار همسرش پیام صابری دیده می شود

در این گزارش، زندگی و کارنامه هنری پیام صابری و همسرش زیبا بروفه را مرور می‌کنیم.
بیشتر بخوانید: پیام صابری درگذشت

پیام صابری، بازیگر سریال ریحانه
پیام صابری متولد سال ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر، گریمور و کارگردان بود. مخاطبان تلویزیون، پیام صابری را با سریال ریحانه می‌شناسد که محصول سال ۱۳۸۴ به کارگردانی سیروس مقدم بود. صابری در این سریال با زیبا بروفه (بازیگر شخصیت ریحانه) همبازی بود.

پیام صابری فقید کارش را با چهره پردازی در سریال تاریخی امام علی شروع کرد و مدتی هم به بازی در سریال‌های تلویزیونی مانند خانه شلوغ پرداخت. او در دنیای سینما بیشتر به عنوان چهره پرداز و طراح گریم فعالیت کرد.

این هنرمند اخیراً به عنوان کارگردان مشغول ساخت سریالی با نام کوله پشتی برای شبکه زاگرس بود که تولید آن در مراحل پایانی بود.
پیام صابری، کارنامه هنری و حاشیه‌های ازدواجش
پیام صابری در پشت صحنه سریال کوله پشتی

ازدواج پیام صابری و زیبا بروفه، حاشیه‌های زیادی را رقم زد
پیام صابری و زیبا بروفه پس از این که در چند فیلم همبازی شدند، ازدواج کردند. این ازدواج برای هر دو هنرمند با حاشیه‌های بسیاری همراه شد چرا که فیلم خصوصی جشن ازدواج آن‌ها به طور غیر قانونی پخش و دست به دست شد.
در آن مقطع زیبا بروفه با بازی در مجموعه دوست داشتنی مجید دلبندم به شهرت رسیده بود و در فیلم‌های مطرحی از جمله پر پرواز (با حضور شادمهر عقیلی) و شب روباه (به کارگردانی همایون اسعدیان) درخشیده بود. این بازیگر بعد از این حواشی به ناچار مدتی از عرصه هنری غایب بود.
پیام صابری، کارنامه هنری و حاشیه‌های ازدواجش
زیبا بروفه در کنار همسرش پیام صابری
بروفه اخیرا در مصاحبه‌ای به تاثیر مخرب انتشار فیلم عروسی‌اش اشاره کرده و گفته بود که این مسئله هم از لحاظ کاری و هم از لحاظ روانی لطمه بزرگی به او زده و باعث شده که بعد از چند سال غیبت از عرصه بازیگری دوباره از صفر شروع کند.

زیبا بروفه بعد‌ها با بازی در سریال‌های تلویزیونی مانند هاتف، رخنه، خانه‌ای روی تپه و مثل شیشه دوباره به عرصه بازیگری بازگشت.
بیشتر بخوانید: شبِ کودکان خواب‌زده

به دنیا آمدن فرزند پیام صابری و زیبا بروفه
با به دنیا آمدن فرزند پیام صابری و زیبا بروفه، اهورای کوچک، زندگی این زوج رنگ دیگری به خود گرفته بود. زیبا بروفه که سال گذشته مشغول کار بر روی سریال هاتف بود، به دلیل بارداری از ادامه کار بر روی این سریال انصراف داد.
پیام صابری، کارنامه هنری و حاشیه‌های ازدواجش
عکسی که زیبا بروفه بعد از به دنیا آمدن فرزندشان منتشر کرد
این زوج با هیجان، چشم انتظار به دنیا آمدن فرزندشان بودند و عکس‌هایی از خرید سیسمونی و مانند آن را بر روی اکانت‌های شبکه اجتماعی خود منتشر می‌کردند.

زیبا بروفه که به دلیل به دنیا آوردن فرزندش برای مدتی دست از کار کشیده بود در مصاحبه‌ای گفته بود که بعد از ۶ ماهگی فرزندش شروع به کار می‌کند.

چگونگی در گذشت پیام صابری و واکنش‌ها به این خبر
سجاد قره گوزلو که از بازیگران مجموعه در حال ساخت کوله پشتی به کارگردانی پیام صابری مرحوم بود درباره چگونگی درگذشت او می‌گوید که این بازیگر بسیار ناگهانی در منزلش دچار تنگی نفس شده و به اصرار همسرش روانه بیمارستان شده اند که متاسفانه صابری در بیمارستان فوت کرده است.

خبر فوت این هنرمند موجی از همدردی و تسلیت را در فضای مجازی و اکانت‌های شخصی بازیگران به راه انداخته است.
نیوشا ضیغمی در پیام تسلیتی برای زیبا بروفه نوشته است: «زیبای عزیزم، فقط و فقط از خداوند برات آرزوی دنیایی صبر دارم. تو همیشه قوی بودی و هستی. مطمئنم که در این لحظه هیچ کسی و چیزی نمیتونه از درد تو کم کنه، ولی بدون که با تمام وجود در غمت شریکم. روح پیام صابری شاد و یادش گرامی.»

احسان کرمی نیز در صفحه اینستاگرامش گفته است: «خانم بروفه عزیز از ته دل براتون صبر آرزو می‌کنم.»

تعداد زیادی از دیگران هنرمندان نیز از جمله پژمان بازغی، پرستو صالحی، فریبا کوثری، آزاده نامداری، الهام پاوه نژاد، رامبد جوان، سیاوش خیرابی و شهره سلطانی درگذشت پیام صالحی را تسلیت گفته اند.

مراسم تشییع زنده یاد پیام صابری روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
  • سعید ارسالی در

    خدا بیامرزتش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید