محبوبترین کشورها برای سفردرآسیای شرقی

محبوبترین کشورها برای سفردرآسیای شرقی

تایلند پرازجاذبه های گردشگری می باشد،چنانچه این کشور زیبا را به عنوان مقصد سفرتان در نوروز 98 انتخاب کنید، قطعاً سفری پرهیجان و سرشار از لذت و نیز خاطرات فراموش نشدنی ولذتی بی پایان را تجربه خواهید کرد.

کد خبر : ۶۵۳۸۱
بازدید : ۱۰۱۲

تایلند سرزمین زیبایی ها

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌ جزیره هند و چین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌ است.

کلمه ی تایلند برگرفته از دو کلمه تای و لند که به معنی سرزمین حوری یا همان تایی است. این کشور زیبا به مناطق طبیعی معروف است و همین مناطق طبیعی هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

تایلند کشور بسیار زیبایی در جنوب شرق آسیا می باشد و در شبه جزیره هند و چین قرار دارد . تایلند به داشتن طبیعت فوق العاده و شگفت انگیزی که دارد ، مشهور است و سواحل بسیار زیبای آن با شنهای طلایی اش ، سالانه گردشگران بسیاری از سراسر جهان به تایلند می کشاند . تایلند پر از جاذبه های گردشگری می باشد ، چنانچه این کشور زیبا را به عنوان مقصد سفرتان در نوروز 98 انتخاب کنید ، قطعاً سفری پر هیجان و سرشار از لذت و نیز خاطرات فراموش نشدنی و لذتی بی پایان را تجربه خواهید کرد . نام تایلند در زبان مردم محلی برگرفته از دو لغت "تای" و "لند" می باشد که معنی آن سرزمین حوری است .

در سال های اخیر واژه تور لحظه آخری در بین مسافران و گردشگران بسیار رونق پیدا کرده است. دلیل این اتفاق این است که آژانس های مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تور هستند، به میزان معین و تعریف شده ای بلیط برای فروش دارند، اما به دلایلی تا زمان نزدیک به پرواز فروش نرفته است، بنابراین قیمت تور را تا حد بسیاری پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز فروش برود. مسافران زیادی از این امر با خیر شده اند و ترجیه می دهند سفر خود را با تور لحظه آخری بروند تا هزینه کمتری را متقبل شوند. تور دقیقه 90 مستلزم این است که چمدان شما حاضر باشد تا با به محض مطلع شدن شما از آن، سریعاً بتوانید اقدام کنید، در غیر این صورت پول و پرواز خود را باهم از دست خواهید داد. تور تایلند نوروز 98 نیز از این قاعده مستثنی نیست و چنانچه شما تور دقیقه آخری (Last Minute) تایلند را انتخاب نمایید هزینه کمتری را برای سفرتان باید پرداخت نمایید. با تورهای لحظه آخری (LastSecond) تایلند فرصتی پیش آمده تا آژانس مسافرتی مهرپرواز آفرها و خدمات تخفیف خورده خود را پیش روی مسافران خود قرار دهد.

با وجود اینکه آب و هوای تایلند بسیار متغیر است و گاهی باران های سیل آسایی می بارد، اما در کل می توان گفت که هر زمانی برای رفتن به این کشور زیبا و بسیار دیدنی مناسب می باشد و زمان نا مناسب و بدی برای رفتن به این کشور وجود ندارد. ولیکن اگر می خواهید بهترین زمان برای سفر خود به تایلند را بدانید، باید بگوییم که نیمه دی ماه الی نیمه بهمن ماه که همان ماه ژانویه می باشد، در این مدت زمان، هوای تمامی نقاط کشور خوب و متعادل می باشد. در زمان از سال، احتمال بارش باران های موسمی بسیار کم است. شمال کشور تایلند در این فصل آب و هوای خنک تری دارد و سواحل جنوبی کشور از گرمای آفتاب نهایت استفاده و لذت را می برند.

محبوبترین کشورها برای سفردرآسیای شرقی

مالزی کشوری پیشگام و مدرن با طبیعتی بکر

کشوری در جنوب شرقی آسیا به پایتختی کوالالامپور و کشوری مسلمان می باشد . مالزی به دلیل تنوع جاذبه های گردشگری و سواحل متعدد یکی از بهترین جاذبه های گردشگری می باشد بخصوص برای مسافرینی که از تورهای لحظه آخری مالزی استفاده کرده اند و به ورزش های آبی علاقه مند می باشند. از دیگر جذابیت های مالزی می توان به جنگل های انبوه و سرسبز و جزیره های متعدد اشاره کرد. مالزی به برج های بلند نیز مشهور است. در واقع مالزی به جز جاذبه های گردشگری طبیعی به جاذبه های شهری مانند برج های بلند و رستوران هایش نیز معروف است.مالزی کشوری است در جنوب شرقی آسیا . نام مالزی در سال های اخیر زیاد به گوش همگان خورده زیرا از جهت تکنولوژی بسیار پیشرفت داشته است و دیگر دلیل آن ، وجود طبیعت فوق العاده زیبا و بکر است . مجاورت مالزی با دریای چین و وجود مناظر طبیعی زیبا ، مالزی را برای علاقمندان به طبیعت و نیز کسانی که به دنبال مکانی دنج و زیبا برای استراحت می گردند ، بسیار جذاب کرده است . میلیون ها توریست و گردشگر از مناطق مختلف جهان ، سالانه برای بازدید از مالزی به این کشور سفر کنند . مالزی تعداد بسیار زیادی جاذبه های گردشگری دارد ، چنانچه سفر به این کشور با تور مالزی نوروز را انتخاب کنید ، حتماً سفری جذاب و سراسر لذت و خاطرات به یادماندنی را برای خود رقم می زنید .

در سال های اخیر واژه تور لحظه آخری در بین مسافران و گردشگران بسیار رونق پیدا کرده است. دلیل این اتفاق این است که آژانس های مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تور هستند، به میزان معین و تعریف شده ای بلیط برای فروش دارند، اما به دلایلی تا زمان نزدیک به پرواز فروش نرفته است، بنابراین قیمت تور را تا حد بسیاری پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز فروش برود. مسافران زیادی از این امر با خیر شده اند و ترجیه می دهند سفر خود را با تور لحظه آخری بروند تا هزینه کمتری را متقبل شوند. تور دقیقه 90 مستلزم این است که چمدان شما حاضر باشد تا با به محض مطلع شدن شما از آن، سریعاً بتوانید اقدام کنید، در غیر این صورت پول و پرواز خود را باهم از دست خواهید داد. تور لحظه آخری مالزی نیز از این قاعده مستثنی نیست و چنانچه شما تور دقیقه آخری (Last Minute) مالزی را انتخاب نمایید هزینه کمتری را برای سفرتان باید پرداخت نمایید. با تورهای لحظه آخری (LastSecond) مالزی فرصتی پیش آمده تا آژانس مسافرتی مهرپرواز آفرها و خدمات تخفیف خورده خود را پیش روی مسافران خود قرار دهد.

پیشنهاد میکنیم در مالزی تمام غذاها را امتحان کنید چرا که بیشتر از سبزیجات تازه که در دیگر نقاط زمین نمی توانید پیدا کنید تهیه شده است. بنابراین از این فرصت استفاده کنید و از چشیدن غذاهای جدید لذت ببرید.

از آنجایی که مالزی کشوری مسلمان است و بسیاری از آداب معاشرت آنها بر اساس دینشان شکل گرفته بنابراین دست دادن با خانم ها دور از ادب است. جهت معاشرت با آنها فقط تکان دادن سر و لبخندی کوتاه کافی ست.

محبوبترین کشورها برای سفردرآسیای شرقی

سنگاپور کشور مدرنیته و بسیار لوکس

سنگاپور یک بهشت استوایی مدرن و از مدرن ترین پایتخت های آسیا است .کشوری در آسیای جنوب شرقی می باشد و از بزرگترین مراکز داد و ستد کالا در جهان می باشد . سنگاپور از شمال با مالزی و از جنوب با اندونزی همسایه است .

جمعیت سنگاپور تقریبا 4 میلیون و هفتصد هزار نفر می باشد . مردم سنگاپور به زبان مالایی صحبت می کنند ولی زبان محاوره ای اصلی مردم سنگاپور انگلیسی می باشد . یعنی در واقع مردن سنگاپور خیلی خوب انگلیسی صحبت می کنند .

اگر خواهان سفر با تور با قیمت مناسب و ارزان هستید به شما پیشنهاد می کنیم از آفرهای تور سنگاپور ویژه نوروز 98 استفاده کنید .پکیج های سنگاپور شامل خدماتی چون بیمه مسافرتی ، تور لیدر فارسی زبان ، گشت شهری ، ترانسفر و .... می باشد .

همچنین آژانس مسافرتی و گردشگری مهر پرواز ارائه دهنده تور های لاکچری و لوکس در مسیر مالزی می باشد. همچنین با خرید آنلاین بلیط می توانید در وقت و زمان خود صرفه جویی نمایید .

سال نو میلادی یا همان کریسمس و نوروز تعطیلاتی هستند که مردم در سرتاسر دنیا به جشن و پایکوبی همراه با آداب و رسوم خاص خود می پردازند و چند روزی را از کار و فعالیت دست می کشند و استراحت می کنند. عده زیادی از مردم در این تعطیلات علاقه دارند که از شهر و کشور خود دور شوند و جایی دیگر تعطیلات خود را سپری کنند و جشن بگیرند، از این رو در سال های اخیر تورهای داخلی و خارجی بسیاری در کریسمس و نوروز برگزار می شود. شهرهای کشور سنگاپور هم به دلیل نزدیکی مسافت و هم به دلیل شباهت فرهنگی زیاد و هم به دلیل شباهت آب و هوایی مقصد مناسبی برای سفر برای ایرانی هاست. از طرفی بسیاری برای خرید های بسیار خوبی که می توانند در شهرهای سنگاپور انجام دهند، سفر خود را برای سال نو برنامه ریزی می کنند. مهرپرواز با ارائه تور سنگاپور ویژه سال نو میلادی 2019 و همچنین تور سنگاپور ویژه نوروز 98 با کمترین هزینه و بیشترین امکانات و خدمات تمام تلاش خود را می کند تا بتواند تعطیلاتی بسیار عالی و خوش را برای شما رقم بزند. تعطیلات و جشن های خود را در تور لحظه آخری و ارزان سنگاپور ویژه سال نو میلادی و تور ارزان سنگاپور نوروز به آژانس مسافرتی مهرپرواز بسپارید تا تعطیلاتی خاطره انگیز و فوق العاده را تجربه نمایید.

در سنگاپور جاذبه های توریستی و گردشگری بسیاری قرار دارد که سالانه گردشگران بسیاری را به آنجا می کشاند . مسافران تور سنگاپور نوروز 98 که قصد سفر به سنگاپور را دارند پیشنهاد میکنیم که حتما از جاذبه های توریستی سنگاپور دیدن نمایند و با جاذبه های زیبای انجا اشنا شوند .

در سنگاپور جنگل ها و باغ های استوایی به قدری زیادند که شبیه شهری درون باغ شده است .

  • باغ های کنار خلیج : سرزمین عجایب 1000 هکتاری با گنبد های زیستی بزرگ
  • باغ های گیاه شناسی سنگاپور : از شگفت انگیز ترین دیدنی های سنگاپور که ثبت جهانی یونسکو می باشد.
  • مارینا بی سندز مجموعه ای از هتل های زیبا و بار و کلاب و مرکز خرید و تئاتر و ... در این مکان به گرد هم آمده اند.
  • چرخ و فلک سنگاپور : چرخ و فلک 165 متری سنگاپور از شاهکارهای معماری سنگاپور می باشد .
  • موزه تمدن های آسیایی بزرگترین کنجینه های منطقه ای آسیایی را شامل میشود .
  • موزه ملی سنگاپور از جذاب ترین دیدنی های سنگاپور است .
  • پارک مرلیون
  • چاینا تاون محله چینی هاست .
  • دریاچه مک ریچی به باغ های کنار خلیج یا باغ های گیاه شناسی گفته می شود.
  • باغ وحش سنگاپور از یک باغ وحش معمولی هیجان انگیز تر و زیباتر است .

محبوبترین کشورها برای سفردرآسیای شرقی

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم برای انتخاب مقصد سفرتان کمکی به شما عزیزان کرده باشیم. آژانس مسافرتی مهرپرواز مجری تخصصی تورهای داخلی و خارجی آماده ارائه خدمات ویژه به مسافران می باشد، با همکاران ما در آژانس در ارتباط باشید تا از جزئیات تمامی پکیج ها اطلاعات لازم و کافی را دریافت نمایید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید