تصاویر/ سفر‌های ارزان دور دنیا

تصاویر/ سفر‌های ارزان دور دنیا

یکی از شروط لازم و کافی، داشتن پول است و اینکه شما بتوانید به راحتی از پس هزینه‌های سفر بربیایید.

کد خبر : ۶۵۸۶۳
بازدید : ۲۴۴۴۸
فرادید | ب رای سفر رفتن یکی از شروط لازم و کافی، داشتن پول است و اینکه شما بتوانید به راحتی از پس هزینه‌های سفر بربیایید. عده‌ای براینکه بتوانند کمی از شهر و دیار خود دور شوند و نفسی تازه کنند و برای اینکه هزینه‌ها هم زیاد نشود سفر‌های داخلی را انتخاب می‌کنند. اما برخی سفر‌های خارجی را نیز دوست دارند و می‌خواهند که تجربه کنند.
اما با توجه به شرایط امروز و میزان درآمدها، سفر‌های خارجی گران شده اند. در این گزارش می‌خواهیم ۹ کشوری که سفر به آنجا به معنای واقعی کلمه ارزان خواهد بود را معرفی کنیم:
تصاویر/ سفر‌های ارزان دور دنیا
پالائو
پالائو نسبتا ناشناخته در غرب اقیانوس آرام، واقع در ۵۵۰ مایلی فیلیپین است. صخره‌های مرجانی، جنگل‌های زیبا، فراوانی ماهی‌های گرمسیری و... از جاذبه‌های گردشگری این کشور است.

اما مهمترین جاذبه آن دریاچه ایست که پوشیده شده از ماهی‌های ژله‌ای و اگر شما شجاع هستید و از چیزی نمی‌ترسید می‌توانید در آن شنا کنید و مطمئن باشید احساس زندگی در سرزمینی جدای از زمین به شما غلبه می‌کند.
تصاویر/ سفر‌های ارزان دور دنیا آلبانی

آلبانی اگرچه کشوری فقیر است، اما از لحاظ فرهنگ و تاریخ تمدن کشوری است ثروتمند. این منطقه می‌تواند بهترین گزینه برای سفری ارزان باشد که در آن از دیدن مناظر و سواحل دریا و مردمانی با رفتارو منشی ستودنی سیر نخواهید شد.
تصاویر/ سفر‌های ارزان دور دنیا گویان

گویان بین ونزئولا و سورینام در آمریکای جنوبی قرار گرفته است. این منطقه چیزی جز جنگل‌های گرم و حاره‌ای است. کاخ‌های چوبی، غذا‌های خیابانی و مناظر سرسبز آن جزء جاذبه‌های گردشگری است. اگر کمی زبان انگلیسیتان خوب است حتما از این کشور دیدن کنید.
تصاویر/ سفر‌های ارزان دور دنیا پاپوآ گینه نو

این کشور گرچه پر است از حوادث طبیعی و غیر طبیعی، اما می‌توان به مدت دوهفته آنجا بود لذت برد. کشوری است بی نظیر برای کشف زندگی و محیط اطرافتان. مناظری دارد که حتما جذب آن خواهید شد. حتما به این سرزرمین فراموش شده در تاریخ سفر کنید.
تصاویر/ سفر‌های ارزان دور دنیا ازبکستان

این کشور قبلا جز اتحاد جماهیر شوروی بود و شهر باستانی سمرقند یکی از جاذبه‌های گردشگری آن است. این شهر بیش از ۲۷۰۰ سال است که محل تلاقی فرهنگ آسیا و خاوریانه بوده است و بنا‌های تاریخی موجود در آن این ادعا را ثابت می‌کنند.
تصاویر/ سفر‌های ارزان دور دنیا رواندا

برای بسیار از افراد رواندا مترادف است با نسل کشی وحشتناک در سال ۱۹۹۴. اما رواندای امروزی بسیار متفاوت است. رواندا در حال حاضر یکی از ثروتمند‌ترین کشور‌های منطقه با کم‌ترین گزارش فساد است. کیگالی پایتخت این کشور بسیار سرسبز و پر از مناظر گرمسیری است. شاید جالب باشد که بدانید اکثر توریست‌ها برای دیدن گوریل‌های رواندا به اینجا می‌آیند.
تصاویر/ سفر‌های ارزان دور دنیا بولیوی

این کشوراغلب توسط گردشگران کشور همسایه "پرو" نادیده گرفته می‌شود که این برابر است با از دست دادن پیاده روی در جاده‌های نمکی، شنا کردن در دریاچه‌های آمازون و مناظر زیبای معادن نقره.
تصاویر/ سفر‌های ارزان دور دنیا اتیوپی

همه این کشور را با جنگ و قحطی می‌شناسند. اما اتیوپی مدرن دور از روز‌های تاریک گذشته است.
قلعه‌های قرون وسطایی، قهوه‌های خوشمزه، ظرف‌های زیبا، فرهنگی پر جنب و جوش و منحصر به فرد و... از زیبایی‌های این کشور است.
تصاویر/ سفر‌های ارزان دور دنیا مغولستان

مغول‌ها در دنیا به زورگویی و خشونت معروف هستند.اما نترسید و اگر امکان مسافرت دارید به این کشور بروید و از تپه‌های سرسبز و گشت و گزار زیر نور خورشید لذت ببرید. این سرزمین بین چین و روسیه قرار دارد و گونه‌های زیبای اسب و عقاب‌های طلاییش در دنیا بی نظیر است.
*این گزارش را "گراهام هیوز" رکوردار سفر‌های زمینی دور دنیا (بدون پرواز) در گینس تهیه کرده است.
منبع: بی بی سی
ترجمه: فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید