مانور ضد داعش در اطراف تهران

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه پليس در مقابله با تهديدات احتمالي آمادگي كامل دارد، گفت: در اين تمرين‌هاي عملياتي از نيروهاي يگان ويژه، يگان امداد، تيم‌هاي چك و خنثي سازي بمب، واحدهاي ١١٠ و نيروهاي نامحسوس مرد و زن استفاده شده است.

کد خبر : ۶۹۱۳
بازدید : ۱۰۷۹
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه پليس در مقابله با تهديدات احتمالي آمادگي كامل دارد، گفت: در اين تمرين‌هاي عملياتي از نيروهاي يگان ويژه، يگان امداد، تيم‌هاي چك و خنثي سازي بمب، واحدهاي ١١٠ و نيروهاي نامحسوس مرد و زن استفاده شده است.

روزنامه اعتماد نوشت: سردار «حسين ساجدي‌نيا» فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به آمادگي پليس پايتخت براي مقابله و پيشگيري از هر گونه تهديد احتمالي، اظهار داشته بود: حضور پليس در سطح شهر باعث افزايش احساس امنيت و ايجاد آرامش شهروندان مي‌شود. وي افزود: به جهت آمادگي بيشتر پليس براي مقابله با هر گونه تهديد احتمالي، نيروهاي پليس در سطح شهر تهران در حال تمرين عملياتي هستند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه پليس در مقابله با تهديدات احتمالي آمادگي كامل دارد، گفت: در اين تمرين‌هاي عملياتي از نيروهاي يگان ويژه، يگان امداد، تيم‌هاي چك و خنثي سازي بمب، واحدهاي ١١٠ و نيروهاي نامحسوس مرد و زن استفاده شده و قطعا اين اقدام باعث ايجاد آرامش و ارتقاي احساس امنيت شهروندان خواهد شد. عبدالرضا رحماني فضلي، وزير كشور هم در اين مورد به بيان دليلي شبيه به همان دليلي كه رييس پليس پايتخت اشاره كرده بود، پرداخت و گفت: مانور در تهران به اين علت بود تا ميزان آمادگي نيروهاي ما براي مقابله با هر حادثه‌اي در شرايط حساس سنجيده شود و ارتقا يابد.

«تهران در امنيت كامل است.» حالا پس از نزديك به ١٠ روز گويا نوبت به اطراف تهران رسيده است. رزمايشي گسترده‌تر كه توان بالگردي هم در آن به كار گرفته مي‌شود. فرمانده نيروي زميني ارتش يك شرط هم گذاشته و تاكيد كرده است كه استفاده از سلاح‌ها در مقابل تهديدها به استثناي سلاح‌هاي هسته‌اي، شيميايي و ميكروبي است. همچنين امير احمدرضا پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: رزمايش ضدتروريستي نزاجا متناسب با تهديدات داعش طي روزهاي آينده در اطراف تهران برگزار مي‌شود كه در آن از توان بالگردي هم استفاده خواهد شد. وي با اشاره به اهميت ارتقاي توان دفاعي كشور تصريح كرد: ما براي دفاع از كشورمان از هر سلاحي كه بتوانيم، جز تسليحات هسته‌اي، شيميايي و ميكروبي استفاده خواهيم كرد. پوردستان درخصوص حضور ايران در عراق و سوريه اين حضور را مستشاري خواند و گفت: اين حضور هم مي‌تواند زميني و هم هوايي باشد. فرمانده نيروي زميني ارتش درباره روابط نظامي ميان ايران و روسيه نيز خاطرنشان كرد: اين رابطه برقرار است و نخستين قرارداد نيز اس-٣٠٠ بود و تانك تي٩٠ نيز در دستور كار است. وي ادامه داد: روس‌ها در آينده سفرهايي به ايران خواهند داشت و متخصصان ما نيز به روسيه مي‌روند و حتما قراردادهايي منعقد خواهد شد. پوردستان تاكيد كرد: براي ارتقاي توان نيروهاي مسلح، كاري به برجام و پسابرجام نداريم. فرمانده نيروي زميني ارتش درخصوص استقرار يگان‌هاي اين نيرو در مرزها نيز گفت: همه تيپ‌ها عملياتي شده و توزيع مناسبي در مرزها صورت گرفته و ما به صورت موردي در مرزهاي شرقي نيز حضور داريم كه در اين مرزها نيز استحكامات خوبي وجود دارد. وي گفت: اگر هر تهديدي در منطقه رخ دهد و متوجه ما باشد، آن را در نطفه خفه خواهيم كرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید