اعتراف به همسرکشی

اعتراف به همسرکشی

خیلی وسواسی بود و مشکل ما از همین جا شروع شد تا اینکه یک روز ساعت پنج صبح درحالی‌که فرزند چهارساله‌مان خواب بود، بار دیگر با همسرم درگیر شدم و او را با دستانم خفه کردم.

کد خبر : ۶۹۳۳۶
بازدید : ۱۱۳۸۷
اعتراف به همسرکشی
مردی که اوایل اسفند سال گذشته همسر خود را به قتل رسانده و این موضوع را از همه پنهان کرده بود، در نهایت هنگام عصبانیت به ارتکاب قتل اعتراف کرد
به گزارش خبرنگار ما مأموران کلانتری مسعودیه ظهر روز شنبه از وقوع درگیری در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی خود مطلع شدند و وقتی به محل رفتند، فهمیدند دعوا بر سر موضوعی خانوادگی است به همین دلیل طرفین را به آرامش دعوت و محل را ترک کردند، اما بعد از آن درگیری چند بار دیگر نیز تکرار شد و هر بار مأموران با حضور در محل به غائله خاتمه دادند تا اینکه بالاخره ساعت سه بامداد دیروز این درگیری‌ها وارد مرحله‌ای تازه شد و بحث قتل به میان آمد.

این بار وقتی مأموران به محل رفتند خواهران و برادران زنی جوان به آن‌ها گفتند دامادشان به قتل خواهر آن‌ها اعتراف کرده است. در ادامه مشخص شد زن جوان از اوایل اسفند سال گذشته ناپدید شده بود و اعضای خانواده او مرتب از شوهر وی سراغ این زن را می‌گرفتند، اما داماد خانواده هر بار جوابی سربالا می‌داد و آن‌ها را معطل و در انتظار نگه می‌داشت تا اینکه آن‌ها بالاخره روز شنبه به مقابل خانه داماد خود رفتند و این بار با جدیت خواستار روشن‌شدن موضوع شدند.

داماد خانواده که باز هم توضیح کاملی نمی‌داد بالاخره ساعت سه بامداد روز بعد درحالی‌که عصبانی شده و کنترل خود را از دست داده بود، اعتراف کرد همسرش را کشته است. به این ترتیب مرد همسرکش بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: من و همسرم از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتیم.
خیلی وسواسی بود و مشکل ما از همین جا شروع شد تا اینکه یک روز ساعت پنج صبح درحالی‌که فرزند چهارساله‌مان خواب بود، بار دیگر با همسرم درگیر شدم و او را با دستانم خفه کردم. سپس جسدش را در ماشین گذاشتم و به امامزاده هاشم (ع) در جاده هراز بردم و میان نخاله‌های ساختمانی انداختم.

بنا بر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید