پلیس در تعقیب قاتل فراری

پلیس در تعقیب قاتل فراری

به کمک همسایه‌ها مشغول جداکردن متوفی از شاگرد مغازه بودم که حین جداکردن آنها، چاقویی که دست حمید بود به سینه متوفی برخورد کرد و پس از چند لحظه او روی زمین افتاد.

کد خبر : ۶۹۳۹۷
بازدید : ۱۱۵۹۴
پلیس در تعقیب قاتل فراری
پلیس برای دستگیری مردی که در سال ۹۶ مرتکب جنایت شده و گریخته است، از مردم درخواست کمک کرد. به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۱۴:۳۵ روز ۱۲ دی سال ۹۶ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع نزاع در خیابان شهید مصطفی خمینی - ابتدای کوچه سیداسماعیل به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد و با حضور مأموران کلانتری و اورژانس در محل فرد مصدوم به بیمارستان منتقل، اما پس از چند ساعت با وجود انجام اقدامات درمانی فوت شد. سپس این پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان با بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین مداربسته مغازه‌ای که درگیری در آنجا رخ داده بود، اطلاع پیدا کردند مقتول (۳۰ ساله) بلافاصله پس از ورود به مغازه با شاگرد آنجا درگیر شده و مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته است. صاحب مغازه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز درگیری متوفی حدودا ۱۵ تماس تلفنی با مغازه داشت و با شاگرد من به نام حمید درگیری لفظی پیدا کرده بود.
زمانی‌که متوفی داخل مغازه آمد، بدون هیچ صحبتی به سمت حمید رفت و به‌شدت با هم درگیر شدند. در آن لحظه بلند شدم تا آن‌ها را از هم جدا کنم که چاقویی که دست شاگردم به نام حمید بود، به دست من خورد و زخمی شدم. به کمک همسایه‌ها مشغول جداکردن متوفی از شاگرد مغازه بودم که حین جداکردن آنها، چاقویی که دست حمید بود به سینه متوفی برخورد کرد و پس از چند لحظه او روی زمین افتاد. بلافاصله به اورژانس زنگ زدم تا او به بیمارستان منتقل شود.

شاهدان صحنه درگیری نیز در اظهاراتی مشابه بیان کردند با شنیدن صدای دادوفریاد همسایه‌ها مبنی بر اینکه داخل مغازه چاقوکشی و درگیری شده است، خودشان را به محل دعوا رساندند و متوجه شدند شاگرد مغازه به نام «حمید. ق» (۳۱ ساله) با چاقو متوفی به نام «ناصر. م» (۳۰ ساله) را از ناحیه قفسه سینه مجروح کرده و از محل متواری شده است.

کارآگاهان با شناسایی محل سکونت «حمید» در خیابان ۱۷ شهریور به تحقیق از همسایگان او پرداختند و مشخص شد این جوان به‌صورت مجردی زندگی می‌کند. در ادامه، با شناسایی دیگر اعضای خانواده حمید، از آن‌ها تحقیق شد و آنان نیز همگی بیان کردند هیچ اطلاعی از حمید ندارند.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، درباره این پرونده توضیح داد: در ادامه رسیدگی به پرونده و به‌منظور دستگیری متهم، هماهنگی‌های لازم با شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای انتشار بدون پوشش تصویر متهم تحت تعقیب انجام شد و از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم متواری شده و اطلاعاتی درباره مخفیگاه یا محل‌های تردد وی دارند، درخواست می‌شود اطلاعات خود در این‌باره را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۳۷ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید