شعار علیه قلعه نوعی در نخستین تمرین تراکتور

تعدادی از هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که بر سر تمرین این تیم حضور یافته بودند، شعارهایی علیه امیر قلعه نوعی سرمربی جدید این تیم و سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی سر دادند.

کد خبر : ۶۹۸۶
بازدید : ۱۶۸۲
تعدادی از هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که بر سر تمرین این تیم حضور یافته بودند، شعارهایی علیه امیر قلعه نوعی سرمربی جدید این تیم و سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی سر دادند.

به گزارش ایرنا، در حالی که امیر قلعه نوعی برای اولین بار با لباس شخصی بر سر تمرینات باشگاه تراکتورسازی حضور یافته بود، حدود 500 تا 600 نفر از هواداران تراکتورسازی تبریز با حضور در محل تمرین شعارهایی از قبیل «رییس مافیا کیه؟، امیر قلعه نوعیه» علیه سرمربی جدید تیم شان سر دادند.

این افراد دست نوشته هایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود، «تراکتورسازی، قلعه نوعی؛ هرگز.»

امیر قلعه نوعی که شامگاه شب گذشته (سه شنبه شب) وارد تبریز شده بود، مذاکرات نهایی با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی را انجام داد تا بعد از تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتورسازی، سکان هدایت تیم فوتبال این باشگاه را برعهده گیرد.

امیر قلعه نوعی که در فصل 90-91 هدایت سرخپوشان تراکتورسازی را بر عهده داشت، برای نخستین بار تراکتورسازی را به مقام نایب قهرمانی رساند و سهمیه حضور در لیگ آسیا را کسب کرد.

جمع دیگری از هواداران تراکتورسازی تبریز نیز که بر روی سکوهای محل تمرین سرخ پوشان تبریز حضور داشتند، سکوت اختیار کرده و به نوعی از حضور مربی سابق آبی پوشان پایتخت در تیم شان حمایت کردند.

از سوی دیگر هواداران مخالف قلعه نوعی، شعارهایی را نیز علیه سعید عباسی مدیرعامل این باشگاه سر داده و می گفتند «عباسی حیا کن، تراکتور را رها کن.»

بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز در نخستین تمرین خود تحت نظر امیر قلعه نوعی به دو تیم زرد و آبی پوش تقسیم شده و کار با توپ را در دستور کار داشتند.

ماموران نیروی انتظامی نیز برای جلوگیری از هرگونه تنش احتمالی در اطراف محل تمرین تیم تراکتورسازی حضور و اوضاع را تحت کنترل خود داشتند.

به گفته مسوولان باشگاه تراکتورسازی تبریز، قرارداد رسمی امیر قلعه نوعی با این تیم به مدت یک و نیم فصل به امضا رسیده ولی هنوز به ثبت هیات فوتبال نرسیده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید