بهترین ساعت‌های هوشمند

بهترین ساعت‌های هوشمند

این ساعت هوشمند در برابر آب تا عمق ۵۰ متری مقاوم بوده و طول عمر باتری آن چهار روز است. نسخه LTE این ساعت به ۵/ ۱ گیگابایت رم و نسخه بلوتوثی هم به ۷۶۸ مگابایت رم مجهز شده است.

کد خبر : ۷۰۷۰۵
بازدید : ۱۴۶۵۸
چند سالی است که شرکت‌ها به تولید ساعت‌های هوشمند روی آورده‌اند و تقریبا هر چند ماه یک‌بار، محصولی در این گروه روانه بازار می‌شود. اما این تنوع نسبتا زیاد سبب شده تا بسیاری از کاربران در انتخاب خود دچار سردرگمی شده و نتوانند بهترین گزینه را با توجه به نیاز‌ها و انتظارات خود از یک ساعت هوشمند انتخاب کنند. اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید و هنوز نتوانسته‌اید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب که قصد داریم ۱۰ اسمارت‌واچ برتر بازار را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.
به‌وقت پوشیدنی‏های باهوش

سامسونگ گلکسی واچ
نمایشگر این اسمارت‌واچ هم از نوع آمولد و رزولوشن آن ۳۶۰ در ۳۶۰ اعلام شده است. نمایشگر ۳/ ۱ اینچی این ساعت با گوریلا گلس DX+ محافظت می‌شود. بند زیبای این ساعت سامسونگ ابعاد ۲۲ یا ۲۰ میلی‌متری دارد و در رنگ‌های مشکی، خاکستری، قرمز، زرد، بنفش، بژ و قهوه‌ای موجود است. همچنین این ساعت در رنگ‌های مشکی و رز گلد عرضه شده است. تمامی نسخه‌های گلکسی واچ به ۴ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده اگزینوس ۹۱۱۰ دوهسته‌ای مجهز هستند.
این ساعت هوشمند در برابر آب تا عمق ۵۰ متری مقاوم بوده و طول عمر باتری آن چهار روز است. نسخه LTE این ساعت به ۵/ ۱ گیگابایت رم و نسخه بلوتوثی هم به ۷۶۸ مگابایت رم مجهز شده است. ناگفته نماند که سیستم‌عامل این اسمارت‌واچ هم تایزن نسخه ۴ خواهد بود و با دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگار است.
به‌وقت پوشیدنی‏های باهوش
اپل‌واچ ۴
اپل‌واچ سری ۴ در سه مدل اصلی ارائه شده‌اند که شامل اپل‌واچ سری ۴ (در دو طرح GPS و GPS+Cellular و دو اندازه نمایشگر ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری)، اپل‌واچ طرح نایک و اپل‌واچ طرح هرمس می‌شوند. اما هر سه مدل از سخت‌افزار تقریبا یکسان و سیستم‌عامل watchOS ۵ بهره می‌برند.
اپل‌واچ سری ۴ در دو اندازه ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری و همچنین در دو نسخه GPS و GPS+Cellular تولید شده‌اند. اپل‌واچ ۴ از پردازشگر دو هسته‌ای S. ۴ بهره می‌برند و دارای قابلیت حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایت است. سری ۴ دارای بلوتوث نسخه ۵ و قابلیت اتصال اینترنت وایرلس را دارد.
اپل‌واچ سری ۴ در نسخه GPS از متریال آلومینیوم و نسخه دیگرش از متریال فولاد ضدزنگ ساخته شده و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود. نمایشگر این سری نیز OLED Retina است و دارای نمایشگر نسخه ۴۴ میلی‌متری ۳۶۸×۴۴۸ پیکسلی است و وسعت نمایشگر آن ۹۷۷ میلی‌متر مربع است، اما نسخه ۴۰ میلی‌متری ۳۲۴×۳۹۴ پیکسلی است و نمایشگر آن ۷۵۹ میلی‌متر مربع وسعت دارد. بدنه ساعت دارای طراحی جدید گوشه‌های گرد شده است و ضخامت بدنه باریک‌تر آن نیز ۷/ ۱۰ میلی‌متر است.
به‌وقت پوشیدنی‏های باهوش
فسیل اسپرت
فسیل اسپرت به پردازنده جدید Wear ۳۱۰۰ اسنپ دراگون مجهز بوده و دومین ساعت هوشمندی محسوب می‌شود که از این پردازنده جدید استفاده می‌کند. این ساعت با دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد. در ضمن و با توجه به تکنولوژی به کار گرفته شده در پردازنده جدید Wear ۳۱۰۰ اسنپ دراگون، ساعت هوشمند فسیل اسپرت می‌تواند در حالت کم مصرف بیشتر از دو روز دوام بیاورد.
ابعاد بند این ساعت ۲۲ میلی‌متری و در شش رنگ خاکستری، صورتی کم‌رنگ، قرمز، آبی روشن، نئون و مشکی عرضه شده است. نمایشگر فسیل اسپرت مجهز به حافظه ذخیره‌سازی ۴ گیگابایت بوده و قابلیت‌های ارتباطی از طریق وای‌فای، بلوتوث و جی‌پی‌اس دارد. همچنین نمایشگر آن نیز ۲/ ۱ اینچ امولد با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ است.
به‌وقت پوشیدنی‏های باهوش
فیت‌بیت ورسا
فیت‌بیت ورسا به‌عنوان دومین ساعت هوشمند این شرکت معروف در زمینه ساخت گجت‌های پوشیدنی و ردیاب‌های سلامت معرفی شد. در این ساعت از سیستم‌عامل Fitbit OS استفاده شده و با دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگار است. یکی از ویژگی‌های این ساعت هوشمند دوام باتری ۴ روزه آن بوده که تنها طی دو ساعت از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود.
ساعت مذکور مجهز به یک نمایشگر از نوع TBC با روشنایی ۱۰۰۰ نیت، پردازنده از نوع تراشه دو هسته‌ای با سرعت کلاک یک گیگاهرتزی و حافظه ذخیره‌سازی ۵/ ۲ گیگابایتی است. این محصول فیت بیت در آب تا عمق ۵۰ متری مقاومت دارد.
فیت‌بیت ورسا از طریق وای‌فای نیز قابلیت ارتباط دارد و همچنین به‌وسیله بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شده و نوتیفیکیشن‌های آن را به کاربر اعلام می‌کند. فیت‌بیت ورسا به همراه یک بند سیلیکونی، چرمی، فلزی و توری ارائه شده که به ترتیب ۳۰ دلار، ۵۰ دلار، ۸۰ دلار و ۱۰۰ دلار قیمت دارند.
به‌وقت پوشیدنی‏های باهوش
سامسونگ گلکسی واچ اکتیو
نمایشگر ۱/ ۱ اینچی گلکسی واچ اکتیو مبتنی بر تکنولوژی AMOLED است و از رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ بهره می‌برد و روی آن محافظ گوریلا گلس ۳ تعبیه شده است. سیستم‌عامل این ساعت هوشمند نسخه چهارم تایزن است و پردازش‌های آن را تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ انجام می‌دهد.
در کنار این تراشه، ۷۶۸ مگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. پشتیبانی از حالت همیشه‌روشن هم از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر کوچک است. این ساعت تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند و طول عمر باتری آن حدود دو روز است.
به‌وقت پوشیدنی‏های باهوش
تیک‌واچ ای۲
ساعت هوشمند تیک‌واچ‌ای ۲ (TicWatch E۲) یکی از ارزان‌قیمت‌ترین مدل‌های موجود در این فهرست است و از جمله ساخته‌های برندی به نام مابووی (Mobvoi) است. ساعت تیک‌واچ‌ای ۲ مدلی ضدآب است و عمر باتری ۴۸ ساعته دارد. سیستم‌عامل آن Wear OS بوده و قابلیت یکپارچگی با دستگاه‌های اندروید ۳/ ۴ و بالاتر و iOS ۸ و بالاتر را دارد.
نمایشگر این ساعت هوشمند ۳۹/ ۱ اینچ اولد با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ بوده و پردازنده آن اسنپ‌دراگون Wear ۲۱۰۰ است. ساعت هوشمند تیک‌واچ ای۲ تا چهار گیگا بایت قابلیت ذخیره‌سازی دارد و در برابر آب نیز مقاوم است. برای امکانات مرتبط با سلامت، این ساعت هوشمند دارای جی‌پی‌اس داخلی، یک سنسور سنجش ضربان قلب قدرتمند و امکان تشخیص ساعت خواب است.
به‌وقت پوشیدنی‏های باهوش
اپل‌واچ ۳
اپل‌واچ ۳ از جمله بهترین ساعت‌های هوشمند بازار به‌شمار می‌رفت تا اینکه جدیدترین سری ساعت هوشمند اپل تحت‌عنوان اپل‌واچ ۴ به بازار آمد. اپل‌واچ ۳ دقیقا دارای فریمی مشابه با اپل‌واچ ۲ است، اما یک تفاوت بزرگ با یکدیگر دارند. اپل‌واچ ۳ با بدنه از جنس آلومینیوم در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری فضایی (Space Gray) و نسخه سرامیکی آن در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه شد. ضمنا اپل از یک مدل بند اسپرت و زیبای جدید هم برای اپل‌واچ رونمایی کرد.
سیستم‌عامل این ساعت watch OS۵ و تنها با دستگاه‌های مبتنی بر iOS سازگاری دارد. نمایشگر نسل سوم ساعت‌های هوشمند اپل ۵۳/ ۱ اینچ اولد بوده و این ساعت از تراشه دوهسته‌ای S۲ بهره می‌برد. حافظه ذخیره‌سازی آن ۸ و ۱۶ گیگابایت و طول عمر باتری آن حدود ۱۸ ساعت است. این وسیله پوشیدنی هوشمند در برابر آب تا عمق یک متری مقاومت می‌کند و قابلیت‌های ارتباطی از طریق وای‌فای، بلوتوث و NFC دارد.
به‌وقت پوشیدنی‏های باهوش
تیک‌واچ پرو
یکی دیگر از ساعت‌های باکیفیت موجود در بازار که دارای سیستم‌عامل Wear است، تیک‌واچ پرو TicWatch Pro نامیده می‌شود که آن را می‌توان با دستگاه‌های مبتنی بر اندروید ۳/ ۴ و بالاتر و iOS ۸ و بالاتر یکپارچه کرد. این مدل نوعی ساعت باکیفیت با صفحه نمایش دوگانه به‌شمار می‌رود.
دو صفحه نمایش در این ساعت وجود دارد که یکی در قسمت بالای دیگری قرار گرفته است. در قسمت بالا، یک صفحه ال‌سی‌دی شفاف نصب شده که مواردی همچون زمان، میزان ضربان قلب و میزان سطح باتری را نشان می‌دهد. باتری آن حداقل دو روز کار می‌کند و وقتی که سطح باتری کاهش یافته، برخی قابلیت‌های اصلی همچنان قابل استفاده است.
علاوه بر اینها، ساعت در وضعیت کم‌مصرف با هر بار شارژ تا ۳۰ روز قابل‌استفاده است. این ساعت هوشمند، دارای قابلیت‌هایی همچون جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی برای گوگل‌پلی، بلوتوث برای گوش دادن موسیقی و پردازنده کوآلکام اسنپ‌دراگون ۲۱۰۰ است. نمایشگر این ساعت ۴/ ۱ اینچ اولد با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ بوده و همچنین تا چهار گیگابایت قابلیت ذخیره‎سازی دارد.
به‌وقت پوشیدنی‏های باهوش

فیت‌بیت آیرونیک
ساعت آیرونیک (Ironic)، نخستین ساعت هوشمندی بود که شرکت فیت‌بیت آن را به بازار عرضه کرد. این ساعت مجهز به سیستم‌عامل Fitbit OS بوده و با دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد. نمایشگر آن از نوع TBC با روشنایی ۱۰۰۰ نیت است.
پردازنده این محصول فیت‌بیت تراشه دوهسته‌ای با سرعت کلاک یک گیگاهرتزی است. ساعت آیرونیک از حافظه ذخیره‌سازی با ظرفیت ۵/ ۲ گیگابایت بهره‎مند بوده و طول عمر باتری آن ۲ الی ۳ روز است. این ساعت در برابر آب تا عمق ۵ متری مقاومت می‎کند و همچنین قابلیت‌های ارتباطی از طریق وای‌فای و بلوتوث میسر است.
به‌وقت پوشیدنی‏های باهوش
میس‌فیت ویپر ۱۰،
در نهایت آخرین ساعت هوشمندی که در این لیست بررسی می‌کنیم، میس‌فیت ویپر ۱۰ است. این ساعت با سیستم‌عامل‎های اندروید و iOS همخوانی دارد. این ساعت در دو مدل با نمایشگر ۲/ ۱ و ۴/ ۱ اینچی امولد عرضه شده که رزولوشن آن ۳۶۰ در ۳۶۰ است.
پردازش‌های این ساعت را تراشه دو هسته‌ای با سرعت کلاک یک گیگاهرتزی انجام می‌دهد. در کنار این تراشه، چهار گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. میس‌فیت ویپر ۱۰ از طریق وای‌فای، بلوتوث و جی‌پی‌اس قابلیت ارتباط دارد و طول عمر باتری آن حدود یک روز است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید