امام جمعه اصفهان: سوسمارخورها تحقیرمان کردند

کد خبر : ۷۱۶
بازدید : ۱۲۰۹

فرادید | امام جمعه موقت اصفهان معتقد است در مقابل عمل ناشایست عربستان سعودی در تعارض به دو نوجوان زائر ایرانی، باید سفیر آنان را اخراج کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی رهبر، امام جمعه اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار نامه نیوز در خصوص لغو و به تعلیق درآمدن پروازهای حج عمره از سوی وزیر ارشاد گفت: بعد از این اتفاق تلخ در فرودگاه جده، چندین بار اعلام کردم که جای دارد حج عمره را لغو کنیم و از آن‌طرف سفیر آنها را نیز اخراج و سفیر خود را فراخوان کنیم و اینگونه یک واکنش تند در مقابل این عمل شنیع ابراز کنیم.

وی ادامه داد: ملت ایران با آن عظمت و بزرگی مورد تحقیر یک مشت سوسمارخور قرار می‌گیریم که اکنون صاحب فرهنگ کشتار مردم و جنایت و بداخلاقی‌ها علیه مسلمانان شده اند.

نماینده سابق مجلس با حمایت از وزیر ارشاد در اتخاذ این تصمیم، خاطرنشان کرد: بنده به شدت از اقدام آقای علی جنتی حمایت می‌کنم و این تصمیم را عاقلانه می‌دانم؛ رئیس‌جمهور نیز موضع محکم و درستی را اتخاذ کردند.

رهبر تاکید کرد: معتقدم حتی روابط دیپلماتیک با این کشور را به طور کامل قطع کنیم، ما هیچ احتیاجی به آنها نداریم،عربستان در جهان اسلام منزوی شده و جنایتهای که در کشور یمن صورت می‌دهد به هیچ عنوان قابل توجیه و چشم پوشی نیست.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید