محبوب‌ترین جستجو‌های گوگل در سال ۲۰۱۵

عبارت گوگل از سال ۲۰۰۶ وارد واژه‌نامه میریام-وبستر شد، و این نشان‌دهنده اهمیت بالای یک موتور جستجو است که کاربران اینترنتی از سرتاسر جهان برای یافتن اطلاعات مورد نیازشان به آن مراجعه می‌کنند.

کد خبر : ۷۲۳۴
بازدید : ۱۰۱۷۱
عبارت گوگل از سال ۲۰۰۶ وارد واژه‌نامه میریام-وبستر شد، و این نشان‌دهنده اهمیت بالای یک موتور جستجو است که کاربران اینترنتی از سرتاسر جهان برای یافتن اطلاعات مورد نیازشان به آن مراجعه می‌کنند.

براساس گزارش تايم،‌ گوگل در آستانه آغاز سال 2016 ميلادي ليستي از 10 عبارت را منتشر كرده‌است كه نشان مي‌دهد مردم در سال 2015 بيشتر درباره چه موضوعاتي كنجكاو بوده‌اند و درباره آنها تحقيق كرده‌اند.

برترين عبارت جستجو‌شده در سال 2015 در موتور جستجوي گوگل لامار اودوم بوده‌است، بازيكن سابق NBA و ستاره يك برنامه زنده و واقع‌نماي تلويزيوني كه در ماه اكتبر در اثر استفاده بيش‌از حد از مواد مخدر به كما رفت.

ديگر جستجوهاي محبوب در سال رو به پايان ميلادي دنياي ژوراسيك،‌نام نسخه چهارم از مجموعه فيلم‌هاي پارك ژوراسيك و اسنايپر آمريكايي، نام فيلم اخير كارگردان و هنرپيشه آمريكايي،‌كلينت‌ايستوود درباره زندگي كريس‌كايل تيرانداز مشهور اسنايپر بوده‌اند.

ليست 10 جستجوي برتر گوگل در سال 2015 از اين قرار است:

Lamar Odom

Jurassic World

American Sniper

Caitlyn Jenner

Ronda Rousey

Paris

Agario

Chris Kyle

Fallout 4

Straight Outta Compton

گوگل در گزارش خود محبوب‌ترين جستجو‌ها را در بخش‌‌هاي مختلفي دسته بندي كرده‌است. در بخش هنرپيشه مرد، چارلي‌شين و در بخش هنرپيشه زن روبي رز بيشتر از ديگران جستجو شده‌اند.

روندا روزي در بخش ورزشكاران، 2016 Chevrolet Malibu در بخش خودرو، پرسش "چرا سگ‌ها دمشان را تكان مي‌دهند" در بخش پرسش‌هاي مربوط به سگ‌ها،‌ رف سيمونز در بخش طراحان مد، پرسش "چطور با كفش پاشنه بلند راه برويم" در بخش پرسش‌هاي مرتبط با مد،‌ بابي كريستينا براون در بخش درگذشتگان، كريستيانو رونالدو در بخش فوتبال، ادل در بخش هنرمندان موسيقي، توفان پاتريشيا در بخش وقايع طبيعي، دونالد ترامپ در بخش سياستمداران، ماليا اوباما در بخش سلفي‌ها،‌ بارسلونا در بخش تيم‌هاي فوتبال، Hello در بخش متن ترانه موسيقي، آنفلوآنزا در بخش نشانه‌هاي بيماري و Agar.io در بخش بازي بيشترين جستجوها را در سال 2015 داشته‌اند.

منبع: همشهری
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید