تماشای میلیونی "کلاسیکو"
«کلاسیکو» یک تاکشوی اینترنتی به تهیهکنندگی عادل فردوسیپور است که از یکشنبه، ۲۴ آذر، در ساعات پایانی شب به نمایش درآمده و حالا با ثبت یک رکورد ۲۴ ساعته، بیشترین تعداد بازدید در بین تمام محتواهای منتشرشده در شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است.
کد خبر :
۷۵۲۴۸
بازدید :
۲۱۳۸
از آخرین برنامه ۹۰ که ۲۰ اسفند سال گذشته روی آنتن رفت، تا انتشار برنامه اینترنتی کلاسیکو، عادل فردوسیپور نزدیک به ۹ ماه منتظر ماند. به نظر میرسید او در این مدت همچنان امیدوار بوده امکان دوبارهای برایش فراهم شود تا تولید برنامه محبوبش را از سر بگیرد.
برنامهای با نام کلاسیکو توسط این مجری سرشناس و با حمایت پلتفرمهای اینترنتی ساخته شد. پس از انتشار ویژهبرنامه «کلاسیکو» به تهیهکنندگی عادل فردوسیپور در پلتفرمهای آنلاین ویدئویی، تنها با گذشت ۲۴ ساعت از پخش، رکوردی دستنیافتنی از تعداد بینندههای این برنامه به ثبت رسیده است.
به گزارش روابطعمومی «کلاسیکو» و با ثبت آمار تماشا از سوی سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و بازار که تنها پخشکنندگان «کلاسیکو» هستند، یک میلیون و ۸۲۰ هزار کاربر در طول ۲۴ ساعت اولیه پخش، این برنامه را تماشا کردهاند.
همچنین با توجه به این نکته که برای هر دستگاه تماشا میتوان بیشتر از یک تماشاگر را در نظر گرفت، باید توجه داشت که عدد اعلامشده برآوردی از حداقل تعداد تماشاگر در ۲۴ ساعت اولیه انتشار است و تعداد واقعی تماشاگران «کلاسیکو"» در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار، عددی فراتر از یک میلیون و ۸۲۰ هزار نفر تخمین زده میشود.
«کلاسیکو» یک تاکشوی اینترنتی به تهیهکنندگی عادل فردوسیپور است که از یکشنبه، ۲۴ آذر، در ساعات پایانی شب به نمایش درآمده و حالا با ثبت یک رکورد ۲۴ ساعته، بیشترین تعداد بازدید در بین تمام محتواهای منتشرشده در شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است.
این برنامه که به مناسبت نزدیکشدن به رقابت حساس دو تیم بارسلونا و رئالمادرید و با اجرای پژمان جمشیدی ساخته شده است، با حضور میهمانهایی از جمله علی دایی، وریا غفوری، امیرمهدی ژوله و ژابی آلونسو به بحث و تحلیل درباره این مسابقه مهم میپردازد و امکان تماشای آن برای عموم مردم رایگان است.
با توجه به ادامهداربودن پخش ویژهبرنامه «کلاسیکو»، پیشبینی میشود که استقبال در روزهای پیشرو با افزایش چشمگیری روبهرو خواهد شد و مسیر تولیدات مشابه آینده را هموارتر خواهد کرد.
۰