(طنز) دو کشف جدید

ما امروز به دوتا موضوع مهم پی بردیم و دوتا چیز جدید کشف کردیم که اینهاست

کد خبر : ۷۶۰۹
بازدید : ۱۳۳۷
پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

ما امروز به دوتا موضوع مهم پی بردیم و دوتا چیز جدید کشف کردیم که اینهاست:

یک بام و دو هوا
ما متوجه شدیم چفت پنجره برخی رسانه‌‌ها بعد از دوران مهرورزی خراب شده و لای پنجره‌شان دیگر باز می‌ماند.

از کجا فهمیدیم؟ چون دوره آقای احمدی‌نژاد نه‌تنها هوا آلوده بود که هوا پس بود و هوای دل مردم گرفته بود و هوای خانه هم دلگیر می‌شد گاهی.

اما این دوستان هرروز تیتر می‌زدند با ورود آقای احمدی‌نژاد هوا باز شد. درحالی‌که هوا کاملا کیپ و بسته می‌شد.

الان ولی گویا چفت پنجره دوستان خراب شده و متوجه هوای کثیف شده‌اند چون صبح تا شب می‌گویند هوا خراب است و همه خرابی‌ها زیر سر ظریف و دولت است. در نتیجه متوجه می‌شویم که فضای رسانه‌ای یک بام است اما دوتا هوا دارد.

نزدیکی شهری
ما تلاش زیادی می‌کنیم که از خودرو جمعی استفاده کنیم. منتها خودرو جمعی هم تلاش زیادی می‌کند که از ما سوءاستفاده کند. ما نمی‌دانیم مدیریت شهری یعنی چی. اما اگر دست ما بود چهارتا مترو اضافه می‌کردیم، ٤٠٠تا اتوبوس. جلو تولید خودرو پلاستیکی را هم به شهر می‌گرفتیم.

علاوه‌براین، مدیریت شهری بی‌نظیر ما کاری می‌کند که مردم توی اتوبوس و مترو احساس مهربانی کنند. مثلا ما دیروز سوار اتوبوس بودیم دیدیم دست آقاهه توی جیب ماست و کیف جیبی ما توی دست این عزیز است.

گفتیم ببخشید شما خیلی به من نزدیک نشدید؟ طرف گفت بد است ما با هم احساس نزدیکی کنیم؟ گفتیم این‌قدر نزدیکی هم خوبیت ندارد. طرف گفت بد است ما با هم ندار باشیم. فعلا که کیف ما دست شماست و شما دارایی ما ندار. خلاصه به علت ازدیاد نزدیکی، ما از اتوبوس پیاده شدیم و پیاده آمدیم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید