گوشی ‎های محبوب ۲۰۲۰

گوشی ‎های محبوب ۲۰۲۰

یکی از گوشی‌های جدیدی که برای نخستین بار به سه لنز دوربین پیشرفته مجهز است، آی‌فون ۱۱ پرو به شمار می‌رود که به کاربران و علاقه‌مندان به عکاسی، این امکان را می‌دهد تا با استفاده از دوربین گوشی تصویر‌های بهتر و باکیفیت‌تری بگیرند.

کد خبر : ۷۶۴۰۴
بازدید : ۱۲۸۹۹
به تازگی فهرستی از برترین گوشی‌های موبایلی که کاربران با سلایق مختلف می‌توانند در سال ۲۰۲۰ میلادی آن‌ها را خریداری کنند، منتشر شده است. با اینکه بازار فروش گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر با رکود قابل توجهی نسبت به قبل مواجه شده است، اما به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران هر ساله با معرفی و عرضه محصولات جدید قصد دارند گوشی‌های مورداستفاده خود را تغییر داده و با خرید گوشی‌های جدیدی که به امکانات جدیدی مجهز است، قابلیت‌های دستگاه خود را به روزرسانی کنند و مطابق نیاز‌های روز بازار به پیش بروند.
براساس گزارش وب‌سایت pc mag، کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تازگی با بررسی گوشی‌های موبایل موجود در بازار‌های جهانی فهرست جدیدی از برند‌های مختلف تهیه و منتشر کرده‌اند که در زیر به آن‌ها اشاره شده است:
گوشی‎های محبوب ۲۰۲۰

گوگل پیکسل ۳ a: گوگل پیکسل ۳ a. نیز یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند برتر و باکیفیت جهان به‌شمار می‌رود که از نظر بسیاری از کارشناسان، قابلیت و امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.
گوشی‎های محبوب ۲۰۲۰
گوگل پیکسل ۴: این گوشی که طراحی جدید و شگفت‌انگیزی دارد، به دوربین پیشرفته‌ای مجهز شده که به گفته بسیاری از کارشناسان بسیاری دیگر از رقبای آن از چنین دوربینی محرومند.
گوشی‎های محبوب ۲۰۲۰
وان پلاس ۷ پرو: از نظر بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، این گوشی با توجه به امکاناتی که دارد، از نظر اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و از لحاظ نرم‌افزاری نیز عملکرد بسیار مناسب و قابل قبولی دارد.
گوشی‎های محبوب ۲۰۲۰
سامسونگ گلکسی اس۱۰ ای: بدون شک کیفیت صفحه نمایش و وضوح تصویر از بزرگ‌ترین مزایای این گوشی هوشمند و جدید سامسونگ محسوب می‌شود. همچنین از دیگر نکات مثبت آن می‌توان به پردازنده و مودم‌های قدرتمند و دوربین‌های پیشرفته و مجهز به لنز wide اشاره کرد.
گوشی‎های محبوب ۲۰۲۰
آلکاتل گو فلیپ ۳: این گوشی با اینکه هنوز تفاوت زیادی با گوشی‌های هوشمند کنونی موجود در بازار‌های جهانی دارد، اما بسیاری از قابلیت‌ها و امکانات گوشی‌های هوشمند را دارد و به کاربران اجازه می‌دهد در عین استفاده از یک گوشی مدل قدیمی‌تر، از دستیار‌های صوتی هوشمند نیز بهره‌مند شوند و بدون نیاز به تایپ کردن، نوشته‌های مورد نظر خود را تنها با حرف زدن نوشته و روی گوشی خود ثبت کنند.
گوشی‎های محبوب ۲۰۲۰
موتورولا موتو جی۷ پاور: از مهم‌ترین نکات مثبت این گوشی می‌توان به طول عمر باتری و عملکرد مناسب و قابل قبول آن اشاره کرد.
گوشی‎های محبوب ۲۰۲۰
اپل آی‌فون ۱۱ پرو: یکی از گوشی‌های جدیدی که برای نخستین بار به سه لنز دوربین پیشرفته مجهز است، آی‌فون ۱۱ پرو به شمار می‌رود که به کاربران و علاقه‌مندان به عکاسی، این امکان را می‌دهد تا با استفاده از دوربین گوشی تصویر‌های بهتر و باکیفیت‌تری بگیرند. این مدل گوشی همچنین به قابلیت کاربردی دیگر همچون دو‌سیم‌کارته بودن نیز تجهیز شده است.
گوشی‎های محبوب ۲۰۲۰
بلک بری کی۲ ال ای: بهره‌مندی از یک کیبورد فیزیکی همواره یکی از مواردی است که شرکت بلک بری برای جذب طرفداران این نوع خاص از گوشی در نظر می‌گیرد. همچنین از قابلیت‌های این گوشی می‌توان به سرعت عملکرد بالا و نرم‌افزار‌های آن اشاره کرد.
گوشی‎های محبوب ۲۰۲۰
سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس: بهره‌مندی از قلم اختصاصی و بهبود طول عمر باتری از مهم‌ترین مزایای این گوشی هوشمند به شمار می‌رود.
گوشی‎های محبوب ۲۰۲۰
اپل آی‌فون ۸: از مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته و مزایای این گوشی می‌توان به قابلیت شارژ بی‌سیم و بهره‌مندی از یک پردازنده قدرتمند اشاره کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید