قتل شوهر به خاطر بیدارشدن از خواب

قتل شوهر به خاطر بیدارشدن از خواب

او روی من چاقو کشید و من هم برای اینکه جلوی کارهایش را بگیرم با یک ضربه چاقو به پایش سعی کردم او را از خودم دور کنم، یک‌دفعه شوهرم عقب رفت و روی زمین افتاد.

کد خبر : ۷۶۹۳۰
بازدید : ۴۵۴۳
قتل شوهر به خاطر بیدارشدن از خواب
وقتی مردی همسرش را از خواب بیدار کرد زن آن‌قدر عصبانی شد که با او درگیر شد و شوهرش را به قتل رساند. مأموران پلیس ورامین اوایل سال جاری در جریان قتل مردی قرار گرفتند. این قتل ازسوی همسر مقتول اعلام شد و زمانی‌که مأموران پلیس به محل رسیدند مردی را دیدند که از ناحیه پا دچار جراحت شده و براثر خونریزی جانش را از دست داده بود.
با انتقال جسد به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات همسر مقتول به نام لاله به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: من ضربه را زدم، اما قصدم کشتن شوهرم نبود.

لاله گفت: آن روز به استخر رفته بودم، وقتی برگشتم خیلی خسته بودم. همسرم گفت: بیا غذا بخوریم، گفتم غذا در یخچال است خودت گرم کن و بخور من خیلی خسته‌ام و می‌خواهم بخوابم. از شوهرم خواستم من را بیدار نکند و خودم بعد غذا می‌خورم. هنوز ۱۰ دقیقه از خوابیدنم نگذشته بود که همسرم بیدارم کرد و گفت: بلند شو غذا بخوریم چای هم دم کرده‌ام.

خیلی عصبانی شدم، گفتم مگر قرار نبود من را بیدار نکنی. گفتم غذا نمی‌خورم. هروقت از خواب بیدار می‌شدم سردرد شدیدی می‌گرفتم به‌همین‌خاطر هم خیلی عصبانی شدم و داد و فریاد کردم. همسرم خیلی ناراحت شد و به من فحش داد و درگیری بین ما بالا گرفت.
او به من گفت: حق ندارم با او با صدای بلند صحبت کنم و به سمتم حمله کرد تا مرا بزند او روی من چاقو کشید و من هم برای اینکه جلوی کارهایش را بگیرم با یک ضربه چاقو به پایش سعی کردم او را از خودم دور کنم، یک‌دفعه شوهرم عقب رفت و روی زمین افتاد. از پایش خون می‌آمد، اما اصلا باورم نمی‌شد بمیرد. ناگهان از حال رفت با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم تا اورژانس بیاید شوهرم جانش را از دست داد.

به این ترتیب، زن جوان بازداشت شد، اما فرزندان او که چهار دختر و پسر هستند، اعلام گذشت کردند. دختر این زن به مأموران گفت: پدرومادرم وقتی مادرم سن بسیار کمی داشت با هم ازدواج کردند پدرم خیلی مادرم را اذیت می‌کرد و کتک می‌زد در تمام سال‌هایی که من با پدرومادرم زندگی می‌کردم شاهد اذیت‌های پدرم بودم، او دقیقا کاری را می‌کرد که مادرم از او خواسته بود انجام ندهد.
من حرف مادرم را درباره اینکه پدرم به او حمله کرده است باور دارم، چون بار‌ها دیده بودم که پدرم این کار را کرده بود. من هیچ شکایتی از مادرم ندارم و درخواست آزادی او را دارم. مادرم به دلیل کمردرد شدید به استخر می‌رفت و حالا در زندان خیلی اذیت می‌شود و من درخواست دارم مادرم زودتر آزاد شود. چون می‌دانم او زن مظلومی است و واقعا قصد کشتن پدرم را نداشته است.

بعد از گفته‌های او و سایر اولیای‌دم که بدون قید و شرط اعلام گذشت کردند، کیفرخواست از‌سوی دادسرا برای زن جوان به اتهام اخلال در نظم عمومی و به‌دلیل بیم تجری صادر و پرونده برای رسیدگی به جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید