مهمانیِ نوشیدنِ ادرار گاو برای در امان ماندن از کرونا

مهمانیِ نوشیدنِ ادرار گاو برای در امان ماندن از کرونا

تصاویرِ منتشر شده از یک مهمانی زنان و مردان را در حالِ نوشیدنِ ادرارِ گاو از فنجان‌های کاغذی و سرامیکی نشان می‌دهد. رهبرانِ حزبِ ملی‌گرای هندو وابسته به نخست‌وزیرِ هند، نارندرا مودی، پیش از این از خاصیتِ داروییِ ادرارِ گاو و نقشِ آن در درمانِ بیماری‌ها دفاع کرده بودند.

کد خبر : ۷۸۰۴۱
بازدید : ۸۸۳۰
فرادید | صد‌ها هندوی معتقد روز شنبه در مهمانیِ نوشیدنِ ادرارِ گاو شرکت کردند؛ با این باور که ادرارِ گاو آن‌ها در برابرِ ویروسِ کرونا مصون خواهد کرد.

به گزارشِ فرادید به نقل از دیلی میل، برای ویروسی که در حال پیمودنِ جهان است و تاکنون بیش از ۱۵۰۰۰۰ نفر را آلوده و منجر به مرگِ بیش از ۵۰۰۰ نفر شده است، هنوز هیچ واکسنی وجود ندارد.

اما گروهی از هندو‌های هند که خود را Akhil Bharat Hindu Mahasabha معرفی می‌کنند، یک مهمانیِ «ادرار نوشی» در دهلی برگزار کردند با این امید که ادرارِ گاو سپری علیه ویروسِ کرونا شود.

در حدود ۲۰۰‌نفر در این مهمانی حضور داشتند و امیدوار بودند که مراسمی مشابه در جا‌های دیگرِ هند تاکنون ۸۴ موردِ ابتلا و ۲ مرگ در آن گزارش شده است، برگزار شود.

یکی از شرکت‌کنندگان در این مهمانی به نام اُم پراکاش، می‌گوید: «ما ۲۱ سال است که ادرار گاو می‌نوشیم، ما همچنین در مدفوعِ گاو حمام می‌کنیم. ما هرگز نیازی به مصرفِ دارو‌های انگلیسی نداشته‌ایم.»

تصاویرِ منتشر شده از مهمانی زنان و مردان را در حالِ نوشیدنِ ادرارِ گاو از فنجان‌های کاغذی و سرامیکی نشان می‌دهد.

رهبرانِ حزبِ ملی‌گرای هندو وابسته به نخست‌وزیرِ هند، نارندرا مودی، پیش از این از خاصیتِ داروییِ ادرارِ گاو و نقشِ آن در درمانِ بیماری‌ها دفاع کرده بودند.

یکی از رهبرانِ ایالت آسام هند در اوایلِ ماهِ جاری به قانون‌گذارانِ ایالتی گفته بود ادرار و مدفوعِ گاو می‌تواند برای درمان ویروسِ کرونا استفاده شود.

۱۰ نفر از افرادی که در هند بیمار شده بودند به طور کامل درمان شدند و وزارت بهداشت گفته است که بیش از ۴۰۰۰‌نفر که با افرادِ مبتلا در تماس بوده‌اند، تحتِ نظارت هستند.
منبع: The Daily Mail
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید