هواشناسی: تهران تا یک شنبه هوای پاک ندارد

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: تهران تا روز یک شنبه هوای پاک نخواهد داشت.

کد خبر : ۷۸۸۲
بازدید : ۱۱۶۶
کارشناس هواشناسی اعلام کرد: تهران تا روز یک شنبه هوای پاک نخواهد داشت.

به گزاش خبرگزاری صداوسیما محمد اصغری در گفتگوبا بخش خبری 14 شبکه یک سیما گفت: هرچند امروز بارشهای پراکنده ای در مناطق مختلف تهران انجام شد اما این بارش ها توان رفع الودگی هوای تهران به ویژه در مناطق مرکزی شهر را ندارد.

وی هوای امروز تهران را آلوده ترین هوا طی روزهای اخیر توصیف کرد و گفت: اگر وضعیت هوای امروز تهران را نادیده بگیریم از امروز تا یکشنبه تهران هوای پاک نخواهد داشت و از بعداز ظهر روز شنبه همزمان با وزش باد در تهران زمینه برای پاک شدن نسبی هوا در روز یکشنبه فراهم خواهد شد و طی روزهای پیش رو افراد آسیب پذیر بهتر از در خانه بمانند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصغری خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه باردیگر روند افزایش آلایند ها در تهران آغاز خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی با اشاره به اوضاع جوی در سایر مناطق کشور نیز گفت: در استانهای مرتبط با کوه های جنوب زاگرس در لرستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری، شمال فارس و شمال استان خوزستان شاهد شدن بارندگی هستیم.

وی افزود: بارشها از فردا بجز در بخشهایی از اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با توقف کوتاهی مواجه خواهد شد اما موج بعدی بارشها همراه با توده هوای سردی است که استانهای آذربایجان شرقی و غربی را متاثر خواهد کرد و ما شاهد بارش برف در این مناطق خواهیم بود.

اصغری به آن دسته از هموطنان که طی این روزها به سفر رفته اند و قصد بازگشت از مسیرهای مرتبط با کوه های زاگرس و البرز را دارند توصیه کرد مراقب بارش برق در این مناطق باشند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید