اگر شهرداری پرسپولیس را می‌خواهد، درخواست مکتوب بدهد

پس از به سرانجام نرسیدن واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی قرار شد این 2 تیم کماکان در اختیار وزارت ورزش باشند.

کد خبر : ۸۰۱۸
بازدید : ۱۱۴۴
پس از به سرانجام نرسیدن واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی قرار شد این 2 تیم کماکان در اختیار وزارت ورزش باشند.

با این وجود چند روز پیش محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز از علاقه‌مندی خود برای در اختیار گرفتن 2 باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال برای رفع مشکلات آنها خبر داد. عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به این درخواست واکنش نشان داد.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهردرخصوص اینکه آیا از پیشنهاد واگذاری سرخابی‌ها به شهرداری تهران استقبال می‌کنید یا خیر؟ گفت: «من هنوز چیزی در مورد این پیشنهاد ندیده و نشنیده‌ام. شهرداری تهران اگر پیشنهادی دارد آن را به‌صورت مکتوب و با اعلام تمام شرایط خود برای ما ارسال کند.»

اما یکی از مشکلات مالی بزرگ قرمزها شکایت مانوئل ژوزه سرمربی پیشین این تیم است که رقم بالایی را از این باشگاه طلب کرده است. گرشاسبی در این خصوص نیز گفت: «مسوولان حقوقی باشگاه در امور بین‌الملل پیگیر این هستند که بدهی ژوزه قسط ‌بندی و تعدیل شود. بحث قراردادها در باشگاه پرسپولیس در گذشته به‌گونه‌ای خاص بوده است و شرایط بد فقط در مورد ژوزه صدق نمی‌کند. برخی بازیکنان ۳ قرارداد، برخی ۴ قرارداد و برخی دیگر ۲ قرارداد دارند. امیدوارم در مورد بدهی ژوزه و تعدیل آن با وی به توافق برسیم. مسبب این بدهی‌ها مسوولان قبلی باشگاه هستند که بهتر است اسم آنها را نیاورم.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید