بهترین ومحبوب‌ترین فیلم‌های ژانر اکشن سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کدام‌ها هستند؟

بهترین ومحبوب‌ترین فیلم‌های ژانر اکشن سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کدام‌ها هستند؟

بهترین فیلم‌های ژانر اکشن سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کدام‌ها هستند؟ فیلم های اکشن معمولا رموز موفقیت را امتحان کرده اند. حتی اگر داستان ها جالب نبوده و دوربین چندان حرفه ای نباشد، بازهم این فیلم ها پرفروش خواهند بود. زیرا مخاطبین همیشه از تماشای مبارزه قهرمان ها و ضدقهرمان های خود لذت می برند. هالیوود در این ژانر هرگز ما را ناامید نمی کند. هرساله فیلم های اکشن جدید تولید می شوند. برخی از آن ها موفق و برخی ناموفق اند. در اینجا فهرستی از فیلم های اکشن جدید را به شما معرفی می کنیم. امیدواریم این فیلم ها به خوبی فیلم های گذشته باشند.

کد خبر : ۸۰۹۱۷
بازدید : ۶۸۷۲

بهترین فیلم‌های ژانر اکشن سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کدام‌ها هستند؟

فرادید | فیلم های اکشن معمولا رموز موفقیت را امتحان کرده اند. حتی اگر داستان ها جالب نبوده و دوربین چندان حرفه ای نباشد، بازهم این فیلم ها پرفروش خواهند بود. زیرا مخاطبین همیشه از تماشای مبارزه قهرمان ها و ضدقهرمان های خود لذت می برند. هالیوود در این ژانر هرگز ما را ناامید نمی کند. هرساله فیلم های اکشن جدید تولید می شوند. برخی از آن ها موفق و برخی ناموفق اند. در اینجا فهرستی از فیلم های اکشن جدید را به شما معرفی می کنیم. امیدواریم این فیلم ها به خوبی فیلم های گذشته باشند.

۲۰. تعقیب سرد - Cold Pursuit - هشت فوریه ۲۰۱۹

لیام نیسون در دوران فعالیت خود در فیلم‌های مختلف حضور یافته است. با این حال اخیرا در فیلم‌های اکشن حضور یافته و خود را به عنوان یک قهرمان ثابت کرده است. او در این فیلم نقش یک برف روب را برعهده دارد که در کوه‌های راکی زندگی آرامی دارد، اما با مرگ پسرش در اثر استعمال مواد مخدر زندگی اش دگرگون می‌شود. گرچه کاکسمن می‌تواند این شرایط را پذیرفته و به زندگی ادامه دهد، اما موضوع این است که پسر او اصلا معتاد نبود. در نتیجه به یک کارتل مواد مخدر راه یافته و می‌خواهد همه افرادی که پسرش را به قتل رساندند نابود کند.

۱۹. جان ویک: بخش سوم - John Wick ۳: Parabellum - هفده می ۲۰۱۹

در این فیلم کیانو ریوز به نقش جان ویک قاتل برگشته و بازیگرانی، چون هلی بری، ایان مک شین، روبی رز، کامون، لانس ردیک و لارنس فیشبورن نیز در کنار او حضور دارند. طبق گفته‌های رسمی، جان ویک در یک هتل فردی را به قتل رسانده و ۱۴ میلیون دلار مژدگانی قاتل اوست. زیرا مقتول یکی از افراد رده بالا بوده است. رئیس هتل می‌تواند جان را تحویل دهد، اما یک ساعت به او فرصت می‌دهد و جان در این مدت تلاش می‌کند از نیویورک خارج شود. استاهلسکی فیلمساز معتقد است که در این فیلم تصمیم گرفت به ریشه و اساس این صنعت رجوع کند تا تصویر کاملی از حرفه مزدوری دنیای ویک را نشان دهد.

۱۸. فورد در برابر فراری - Ford vs Ferrari - بیست و هشت ژوئن ۲۰۱۹

یکی از عناصر فیلم‌های اکشن صحنه‌های تعقیب و گریز خودروهاست؛ و این فیلم تماما درباره خودروهاست. از آنجاییکه یک اثر زندگی نامه‌ای است، از صحنه‌های بدلکاری فیلم‌های سریع و خشن خبری نیست. اما به دلایل دیگر از آن لذت می‌برید. اگر به خودرو علاقه دارید پس از رقابت فورد و فراری لذت می‌برید. علاوه بر این، کارگردانی جیمز منگولد، کارگردان فیلم‌های "شوالیه و روز" (Knight and Day) و "لوگان" (Logan) نیز شما را به وجد می‌آورد. مهم‌تر اینکه کریستین بیل و مت دمون در آن حضور دارند.

بهترین فیلم‌های ژانر اکشن سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کدام‌ها هستند؟
۱۷. پسر شفت - Son of Shaft - چهارده ژوئن ۲۰۱۹

مجموعه فیلم‌های شفت از سال ۱۹۷۱ آغاز شد، به سرعت به موفقیت تجاری و هنری رسید و دو سری دیگر آن ساخته شد. در سال ۲۰۰۰ بازسازی آن ساخته شد و شخصیت اصلی از ریچارد راندتری به ساموئل ال. جکسون تغییر یافت. اما این به دو دهه پیش تعلق دارد. موفقیت فیلم سال ۲۰۰۰ تماشاگران را به این باور رساند که نسخه دیگری در راه است، اما این اتفاق رخ نداد. تا امروز که ستاره‌های پشین این فیلم در کنار شخصیت جدید شفت قرار می‌گیرند. با وجود بازگشت ریچارد راندتری و ساموئل ال. جکسون به نقش‌های خود و صحنه‌های اکشن داستان باید منتظر این فیلم باشیم.

۱۶. هابز و شاو - Hobbs and Shaw - دو اوت ۲۰۱۹

فیلم‌های سریع و خشن سالهاست که ادامه یافت و به نظر نمی‌رسد که سازندگان آن خسته شده باشند. به جای آن با کنار گذاشتن برخی از شخصیت‌ها می‌خواهند نسخه متفاوت آن را بسازند. دواین جانسون و جیسون استاتهام اخیرا به آن پیوسته اند و با این حال داستان فیلم درباره دشمنی آن دو است نه دوستی شان. وجود این بازیگران در حال حاضر باعث هیجان مخاطبین شده است. همچنین شاهد داستان تازه‌ای از تورتو و خانواده اش خواهیم بود که به نظر پایان ناپذیر هستند.

۱۵. کینگزمن: بازی بزرگ - Kingsman: The Great Game - هشت نوامبر ۲۰۱۹

فیلم‌های جاسوسی هیچگاه خسته کننده نیستند. با وجود فیلم‌های جیمز باند و دنیل کریگ بازهم به دنبال داستان‌های جاسوسی جدید هستیم و به دنبال یک داستان اکشن‌تر و سرگرم کننده‌تر می‌باشیم. همین تمایل باعث شد که فیلم‌های کینگزمن ساخته شود. تارون اگرتون نقش یک جاسوس کارآموز را ایفا می‌کند، اما جالب‌تر اینکه کولین فیرث جنتلمنی است که از آموزش دست برنمی دارد. در فیلم اول، تاریخچه کوتاهی از سازمان را در اختیار اگزی قرار می‌دهد، اما از داستان حقیقی آن خبر نداریم. اینجاست که فیلم "کینزمن: بازی بزرگ" جالب می‌شود. این داستان ما را به خاستگاه این جاسوس‌ها می‌برد. بازیگرانی، چون رالف فاینز، چارلز دانس و متیو گود نقش‌های اصلی را برعهده دارند.

۱۴. فیلم نابودگر بدون عنوان - یک نوامبر ۲۰۱۹

زمانی که جیمز کامرون اولین فیلم نابودگر را معرفی کرد، در تاریخ فیلم‌های علمی تخیلی نقطه عطفی به وجود آمد. آرنولد شوارتزنگر نقش یک ربات مرگبار را بازی کرد که از گذشته آماده بود و چندین سری از فیلم ساخته شد. فیلم دوم هم موفق بود و کامرون بازهم ساخت آن را برعهده گرفت. فیلم‌های بعدی حتی با وجود نام هایی، چون کریستین بیل و امیلیا کلارک چندان موفق نبودند. اکنون سری دیگر آن آماده ساخت است. جالب اینجاست که این فیلم ادامه داستان سری دوم است؛ بنابراین می‌توانیم سری‌های ناموفق را کنار بگذاریم. لیندا همیلتون هم به نقش سارا کانر بازمی گردد.

بهترین فیلم‌های ژانر اکشن سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کدام‌ها هستند؟

۱۳. جوومانجی ۳ - Jumanji ۳ - سیزده دسامبر ۲۰۱۹

فیلم "جومانجی" رابین ویلیامز یکی از بهترین فیلم‌های کلاسیک است که ممکن است با نسخه سال گذشته آن ناامید شده باشید. با این حال این نسخه هم موفق یوده و با استقبال مواجه گشت. دواین جانسون نقش اصلی را برعهده داشته و به همین دلیل انتظارات از این فیلم افزایش یافته است. جک بلک، کوین هارت و کارن گیلان بر عناصر طنز و درام این فیلم می‌افزایند. امیدواریم این فیلم مانند نسخه کلاسیک خود موفق باشد.

۱۲. فرشته‌های چارلی - Charlie's Angels - ۲۰۱۹

دنیای جاسوسی پر از شخصیت‌های مختلف است. زنان به ندرت در این فیلم‌ها حضور یافته و درصورت حضور نقش‌های فرعی و بی اهمیت را برعهده دارند. اما فیلم فرشته‌های چارلی این قانون را کنار می‌زند. ایده اصلی با سریال آغاز شد و حدود یک دهه و نیم طول کشید تا فیلم آن ساخته شود. اکنون که به سریال نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که شخصیت‌های آن کلیشه بوده و محتوای غنی ندارد. اما اکنون مدت زمان طولانی گذشته و برای ساخت فیلم مناسب آماده هستیم. الیزابت بنکر، بازیگر و کارگردان، کارگردانی این اثر را برعهده دارد. کریستین استوارت، نائومی واتس (که در فیلم علاءالدین نقش پرنسس یاسمن را برعهده دارد) و الا بالینسکا نقش این فرشتگان را برعهده دارند.

۱۱. جی. آی. جو همیشه بیدار - G.I Joe Ever Vigilant - بیست و هفت مارس ۲۰۲۰

گرچه جی. آی جو یکی از محبوب‌ترین اسباب بازی‌های آمریکاست و کامیک و سریال انیمیشنی موفق آن هم تولید شده است، اما نسخه سینمایی آن موفق نبود. فیلم‌های "ظهور کبرا" (The Rise of Cobra) و "ستیزه جویی" (Retaliation) از این داستان اقتباس شده و با بودجه سنگین ساخته شدند. با این حال محتوای آن جالب نبوده و فیلم‌ها از آغاز محکوم به فنا بودند. با این حال فیلمسازان هنوز تسلیم نشده و می‌خواهد فیلم مناسب را بسازند. احتمالا فیلم سوم بتواند سرنوشت جی. آی. جو را به سرانجام برساند. گرچه درباره این پروژه چیزی نمی‌دانیم، اما با توجه به تاریخ اکران منتظر آن هستیم.
بهترین فیلم‌های ژانر اکشن سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کدام‌ها هستند؟

۱۰. کینگ کونگ در برابر گودزیلا - Godzilla vs Kong - بیست و دو مه ۲۰۲۰

در این فهرست دنیا‌های مختلف را دیده ایم و اکنون شاهد دنیای هیولا‌ها هستیم. شخصیت‌های داستان‌های گودزیلا و کینگ کنگ مدت‌ها پیش معرفی شدند با این حال اخیرا آن‌ها را در کنار هم قرار دادند. فیلم گودزیلای ۲۰۱۴ آغازگر این دنیا بود که با فیلم "کنگ: جزیره جمجمه ها" (Kong: Skull Island) ادامه یافت. فیلم "گودزیلا: پادشاه هیولاها" سومین فیلم این سه گانه خواهد بود. اما هیچ چیز از رویارویی این دو شخصیت بالاتر نیست. " کینگ کونگ در برابر گودزیلا" این دو شخصیت را در کنار هم قرار داده و یک اثر جدید است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های کمدی سال ۲۰۱۹ که باید تماشا کنید و فقط لذت ببرید

۹. بلادشات - Bloodshot - ۲۰۲۰

اکنون که عصر ابرقهرمان هاست هر فهرستی بدون یک فیلم ابرقهرمانی ناکامل خواهد بود. مارول امپراتوری خود را راه اندازی کرده است و دی سی با وجود موفقیت‌های اولیه و فیلم هایی، چون "زن شگفت انگیز" (Wonder Woman) و "آکوامن" (Aquaman) به نظر می‌رسد که در مسیر درست قرار دارد. اما این شخصیت‌ها تنها شخصیت‌های ابرقهرمانی نیستند. شخصیت بلادشات از دنیای سینمایی والیانت یک ابرسرباز است که قدرت‌هایی مانند سرعت بالا، نیرو، تغییر شکل و توانایی‌های دیگر را داراست. وین دیزل نقش اصلی را برعهده داشته و سم هیوین و گای پیرس نقش‌های فرعی را برعهده دارند.

۸. سریع و خشن ۹ - Fast and Furious ۹ - ۲۰۲۰

هنوز مشخص نیست که چه بازیگرانی به این فیلم بازمی گردند، اما انتظار می‌رود که وین دیزل (دامینیک تورتو)، میشل رودریگز (لتی اورتیز) و کریس لوداکریس بریجز (تج پارکر) به نقش‌های خود بازگردند. جوردانا بروستر پس از غیبت در فیلم آخر به نقش میا، خواهر دام بازمی گردد. داستان فیلم هنوز آشکار نشده و درباره آن چیزی نمی‌دانیم؛ بنابراین باید از داستان فیلم آخر به آن پی ببریم. وین دیزل اعلام کرده بود که سری بعدی "سریع و خشن" از سری‌های پیشین بزرگ‌تر است و در آفریقا ضبط می‌شود. در طی سال‌های گذشته این فیلم در کشور‌های برزیل، بریتانیا، اسپانیا، ژاپن، مکزیک و امارات ضبط شد و دیزل در مصاحبه هایش اعلام کرده که برای فیلم بعدی باید تا آفریقا برود.

بهترین فیلم‌های ژانر اکشن سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کدام‌ها هستند؟

۷. دیویژن - The Division - ۲۰۲۰

یک فیلم اقتباسی از یک بازی به همین توسط تام کلانسی که قرار است توسط Ubisoft تولید شود. جسیکا چستین و جیک جیلنهال نقش‌های اصلی این فیلم را برعهده دارند. داستان اگر براساس داستان بازی باشد، روایت سرایت یک ویروس در شهر منهتن را نشان می‌دهد که یک تیم می‌خواهند همه چیز را تحت کنترل درآورند. روایت‌های تام کلانسی پر از صحنه‌های اکشن است بنابراین این فیلم متفاوت نخواهد بود.


۶. نقطه اشتعال - Flashpoint - ۲۰۲۰

گرچه این فیلم در صف انتظار است و اکران آن به موفقیت فیلم "لیگ عدالت" (Justice League) بستگی دارد، اما نمی‌توانیم منتظر آن نباشیم. داستان فیلم درباره پارادوکس نقطه اشتعال است که خودش یک کامیک جالب می‌باشد. اگر حوصله خواندن این کامیک را ندارید، می‌توانید نسخه انیمیشن آن را تماشا کنید. بی صبرانه منتظر تماشای این فیلم هستیم تا توماس واین را در نقش یک بتمن مسن‌تر ببینیم و شاهد یک داستان اکشن باشیم. از آنجاییکه نقطه اشتعال در لیگ عدالت معرفی شد، بنابراین در اینجا شاهد داستان مستقل او هستیم.

۵. جنگ جهانی زد ۲ - World War Z. ۲ - اعلام خواهد شد

این فیلم قرار بود در سال ۲۰۱۹ اکران شود، اما گویا فیلمنامه آن آماده نبود. از آنجاییکه دیوید فینچر کارگردانی آن را برعهده دارد بنابراین باید منتظر یک اثر موفق باشیم. این فیلم که سری دوم "جنگ جهانی زد" است با حضور برد پیت ساخته می‌شود. در آخرالزمان زامبی‌ها میان انسان‌ها و زامبی‌ها جنگ درگرفته و صحنه‌های تیراندازی و مرگ پدید می‌آید. بی صبرانه منتظر این اثر از فینچر هستیم.

۴. تاپ گان: تک رو - Top Gun: Maverick - بیست و شش ژوئن ۲۰۲۰

این فیلم یکی از فیلم‌هایی است که تام کروز را به یک ستاره تبدیل کرده است. فیلم درباره گروهی از سربازان نیروی دریایی است و شخصیت پت میشچل تک رو شخصیت اصلی فیلم می‌باشد. این فیلم در سال ۱۹۸۶ تولید شد و از آن زمان درباره سری دوم آن بحث می‌شد و سرانجام قرار است در سال ۲۰۲۰ تولید شود. این فیلم در دست تولید است و در سال آینده اکران می‌شود. تام کروز و وال کیلمر به نقش‌های تک رو و آیسمن بازمی گردند و مایلز تلر، جنیفر کانلی، جان هم و اد هریس، نقش‌های دیگر را برعهده دارند.

بهترین فیلم‌های ژانر اکشن سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کدام‌ها هستند؟

۳. جیمز باند ۲۵ - Bond ۲۵ - چهارده فوریه ۲۰۲۰

سری فیلم‌های جیمز باند قویمی‌ترین و موفق‌ترین فیلم‌های تاریخ هالیوود هستند. جدیدترین فیلم این مجموعه بیست و پنجمی فیلم آن خواهد بود و به موفقیت آن امیدواریم. دنیل کریگ ثابت کرده که بهترین جیمز باند سینماست و فیلمسازان هم دست از سر او بر نمی‌دارند. گرچه پیش از این اعلام کرده بود که "اسپکتر" (Spectre) فیلم آخر او خواهد بود، اما گویا نظرش تغییر کرده است. شاید بیست و پنجمین فیلم جیمز باند فیلم آخر او باشد و به همین دلیل این اثر مهم است. اگر کریگ بخواهد خداحافظی کند باید با یک اثر بزرگ خداحافظی کند و این اثر همان خواهد بود.

۲. هشدار قرمز - Red Notice - سیزده نوامبر ۲۰۲۰

گال گدوت پس از موفقیت فیلم "زن شگفت انگیز" (Wonder Woman) به یک ستاره اکشن تبدیل شد. او در گذشته در سری فیلم‌های "سریع و خشن" (The Fast and Furious) حضور کوتاهی داشت؛ بنابراین یک فیلم اکشن با حضور او می‌تواند جالب باشد. دواین جانسون، یکی دیگر از نام‌های بزرگ سینمای اکشن نیز در کنار او حضور دارد. با اینکه از داستان فیلم و شخصیت‌ها خبر نداریم، اما از عنوان فیلم پیداست که باید منتظر یک اثر درباره جرایم بین المللی باشیم.

۱. ایندیانا جونز پنج - Indiana Jones ۵ - ۲۰۲۱

سری فیلم‌های ایندیانا جونز یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینمایی استیون اسپیلبرگ است که بدون وجود شخصیت اصلی معنایی ندارد. پس از آخرین باری که او را در فیلم "ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین" (The Kingdom of the Crystal Skull) دیدیم دیگر درباره ماجراجویی‌ها و داستان او چیزی نمی‌دانیم. از آنجاییکه این مجموعه با تغییرات زیادی مواجه شده به نظر می‌رسد که سرانجام می‌توانیم حاصل کار را مشاهده کنیم. دیزنی امتیاز این مجموعه را خریداری کرده و از آنجاییکه در فیلم هایش موفق عمل می‌کند بنابراین انتظارات مان از این فیلم بالا رفته است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید