قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مناطق ۱ تا ۳ تهران

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مناطق ۱ تا ۳ تهران

تقریبا در نیمی از فایل‌ها بخشی از این ودیعه با فرمول هر یک میلیون تومان ودیعه معادل ۳۰ هزار تومان اجاره ماهانه، به اجاره‌بها تبدیل شده است و نیمی از فایل‌ها نیز به صورت «رهن کامل» عرضه شده‌اند.

کد خبر : ۸۳۹۹۸
بازدید : ۶۶۱۴
تقریبا به ازای هر آپارتمان اجاری که با بهای پیشنهادی ترکیبی از رهن و اجاره فایل شده، یک واحد مسکونی اجاری با بهای پیشنهادی «رهن کامل» در سه منطقه شمالی شهر تهران وجود دارد.
عموم فایل‌های اجاری در مناطق یک تا سه شهر تهران به بهای مترمربعی ۳ تا ۵ میلیون تومان ودیعه فایل شده‌اند که البته تقریبا در نیمی از فایل‌ها بخشی از این ودیعه با فرمول هر یک میلیون تومان ودیعه معادل ۳۰ هزار تومان اجاره ماهانه، به اجاره‌بها تبدیل شده است و نیمی از فایل‌ها نیز به صورت «رهن کامل» عرضه شده‌اند.

انگیزه اصلی اغلب موجرانی که تمایل به انعقاد قرارداد رهن کامل دارند، این است که پول خود را وارد بازار سرمایه کنند.
هر چند بورس قرمز رنگ و افت شدید شاخص در طول دو هفته گذشته سبب شد گروهی از سرمایه‌گذاران بورسی پا پس بکشند، اما هنوز تمایل به مشارکت در بازار سرمایه آن‌قدر بالاست که سبب شده تعداد آپارتمان‌های رهن کامل در بازار اجاره افت محسوسی نداشته باشد.

هرچند در مناطق لوکس شمال شهر رهن به بهای بیش از مترمربعی ۵ میلیون تومان نیز در فایل‌های موجود دیده می‌شود، اما این موارد محدود به محله‌های خاصی بوده و در عمده محله‌های مصرفی و نیمه مصرفی این منطقه محدوده رهن پیشنهادی بین مترمربعی ۳ تا ۵ میلیون تومان است که میزان آن بستگی زیادی به شرایط ملک و محله، امکانات آپارتمان و نظایر آن دارد.
قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مناطق ۱ تا ۳ تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید