هجوم نزدیکان مقامات سیاسی به اتاق بازرگانی

گزارش ها از این حکایت دارد که تعدادی از فرزندان و نزدیکان مقامات سیاسی کشور به جمع کاندیداهای اتاق بازرگانی تهران پیوسته اند.

کد خبر : ۸۴
بازدید : ۱۳۵۷
فرادید| گزارش ها از این حکایت دارد که تعدادی از فرزندان و نزدیکان مقامات سیاسی کشور به جمع کاندیداهای اتاق بازرگانی تهران پیوسته اند.

به گزارش فرادید، خبرآنلاین گزارش کرده است که پس از پسر محمد نهاوندیان، پسر محمد رضا بهزادیان، فرزند محمد رضا عارف نیز شب گذشته پس از پایان زمان ثبت نام به اتاق تهران برای ثبت نام در انتخابات اتاق بازرگانی مراجعه کرده است.

بنا به نوشته این خبرگزاری "برهمین اساس ثبت نام او به امروز موکول شد درحالی که طبق قوانین شب گذشته زمان ثبت نام انتخابات پایان یافته بود. برخی رسانه ها نام او را در لیست ثبت نامی های اتاق تهران منتشر کرده اند در حالی که نام او در لیست اعلام شده توسط سایت اتاق تهران نیست."

براساس این گزارش، پیش از این مهدی جهانگیری، برادر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بود. همچنین هیبت الله فاضلی برادر علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران هم در انتخابات اتاق ثبت نام کرده است. مرتضی عراقچی، برادر عباس عراقچی یکی از مذاکره کنندگان به جمع علاقه مندان حضور در اتاق پیوسته بود.

محمد هادی رضوی داماد، شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور نیز هفته گذشته نامش را در لیست کاندیداهای اتاق تهران ثبت کرد. مسعود حجاریان برادر سعید حجاریان نیز برای اولین بار برای حضور در انتخابات اتاق پیش قدم شده است.

اتاق بازرگانی تشکلی است که در آن تجار عمده و صاحبان صنایع برای هماهنگی فعالیت‌های خود و چانه‎زنی با نهادهای حکومتی برای تامین منافع‌شان تلاش می‌کنند.

اتاق بازرگانی مهمترین نهاد بخش خصوصی به حساب می آید که نظرات مشورتی به دولت نیز ارائه می کند.

پس از روی کار آمدن دولت حسن روحانی قدرت این نهاد افزایش یافته است. روحانی برای نشان دادن نزدیکی دولتش به بخش خصوصی محمد نهاوندیان رییس پیشین اتاق بازرگانی را به عنوان رییس دفتر خود انتخاب کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید