قتل جوان در پی شوخی با اسلحه شکاری

قاتل جوانی که با اسلحه شکاری دوست 22 ساله خود را به قتل رسانده بود، با تلاش مأموران انتظامی در شاهرود دستگیر شد.

کد خبر : ۸۴۱۳
بازدید : ۱۲۳۲
قاتل جوانی که با اسلحه شکاری دوست 22 ساله خود را به قتل رسانده بود، با تلاش مأموران انتظامی در شاهرود دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، منطقه سمنان، سرهنگ «غلامرضا کاظم‌زاده»، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در جمع خبرنگاران گفت: ساعت 16:30 چهاردهم دی‌ماه، گزارشی مبنی بر انتقال فردی با مصدومیت شدید به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و گشت انتظامی اعزام شد.

وی افزود: برابر گزارش‌های دریافتی، در این حادثه جوانی 22 ساله، بر اثر تیراندازی به شدت مجروح و توسط دو جوان دیگر به بیمارستان منتقل شده بود، شدت جراحت وارده بر بدن مصدوم به حدی بود که تلاش کادر درمانی بیمارستان نتیجه نداد و جوان مجروح جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: دو جوانی که مقتول را به بیمارستان منتقل کرده بودند، خود را از دوستان و هم خدمتی‌های مقتول معرفی کرده و اظهار داشتند در باغ‌های اطراف شاهرود مورد هجوم دو فرد ناشناس قرار گرفته و مقتول با تیراندازی آن‌ها به قتل رسیده است.

کاظم‌زاده کرد: مأموران پلیس با شنیدن اظهارات ضد و نقیض دوستان مقتول، آن‌ها را به پلیس آگاهی منتقل کردند و تحقیقات تخصصی آغاز شد.

وی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس، باز هم بر ماجرای تیراندازی به سمت آنها از سوی دو فرد ناشناس تأکید داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به تناقض‌گویی مظنونان اصلی این پرونده و کشف سرنخ‌هایی از اطراف منزل مقتول اشاره و تصریح کرد: این دو جوان 20 و 22 ساله که یکی از آن‌ها پسرعموی مقتول است، در نهایت حقیقت این حادثه تلخ را بازگو کردند.

کاظم‌زاده تصریح کرد: قاتل جوان به همراه مقتول و پسرعمویش برای تفریح به اطراف شهر رفته بودند که در پی یک شوخی دوستانه، قاتل جوان با اسلحه شکاری به سمت مقتول شلیک و او را نقش بر زمین می‌کند.

وی گفت: متهمان پس از انتقال مقتول به بیمارستان به صحنه قتل برگشته و برای فریب پلیس ضمن مخفی کردن اسلحه شکاری، داستان تیراندازی توسط دو فرد ناشناس را طرح‌ریزی می‌کنند.

این مقام انتظامی دسترسی جوانان و نوجوانان به سلاح سرد و گرم را یکی از علل اصلی این حوادث ناگوار دانست و به عموم مردم توصیه کرد: در صورت اطلاع از فروش و نگهداری سلاح غیرمجاز، توسط افراد، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید