۲۹ آذر، روزی تاریخی برای پرسپولیس

۲۹ آذر، روزی تاریخی برای پرسپولیس

با این وجود مسابقات شرق آسیا قرار است از ۲۸ آبان‌ماه آغاز شود و در تاریخ ۲۳ آذرماه، فینالیست آن مشخص شود. ۶ روز بعد در تاریخ ۲۹ آذر نیز مسابقه پایانی باید به انجام برسد.

کد خبر : ۸۵۵۰۰
بازدید : ۴۹۶۹
۲۹ آذر، روزی تاریخی برای پرسپولیس
پرسپولیس باید در روز ۲۹ آذرماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقیب شرق آسیایی خود برود.

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست النصر عربستان در ضربات پنالتی موفق شد برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. با این وجود هنوز حریف سرخپوشان تهرانی در این مرحله مشخص نیست چرا که بازی‌های شرق آسیا هنوز در همان ابتدای مرحله گروهی باقی مانده است.

برنامه‌ریزی عجیب AFC به گونه‌ای است که تکلیف فینالیست سمت غرب مشخص شده، اما در سمت شرق سه تیم هنوز هیچ بازی انجام نداده‌اند. با این وجود مسابقات شرق آسیا قرار است از ۲۸ آبان‌ماه آغاز شود و در تاریخ ۲۳ آذرماه، فینالیست آن مشخص شود. ۶ روز بعد در تاریخ ۲۹ آذر نیز مسابقه پایانی باید به انجام برسد.

به عبارتی در آن تاریخ پرسپولیس به مصاف تیمی خواهد رفت که کاملا در شرایط مسابقات آسیایی بوده و این می‌تواند امتیاز منفی برای نماینده کشورمان باشد. طبق اعلام AFC دیدار پایانی به صورت تک بازی و در یک کشور غرب آسیایی که احتمالا همین قطر هست برگزار خواهد شد که این هم می‌تواند یک امتیاز مثبت برای تیم سرخپوش تهرانی باشد.

باید دید کدام تیم این بار در فینال به مصاف نماینده شایسته کشورمان می‌رود. پرسپولیس در سال ۲۰۱۸ در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر صفر در برابر کاشیما آنتلرز ژاپن شکست خورد و نایب قهرمان شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید