سرگرمی با انتشار تصاوير غيراخلاقی!

فرمانده انتظامي شهرستان گنبدکاووس از دستگيري دو نفر که اقدام به انتشار تصاوير غيراخلاقي از طريق شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي لاين و تلگرام مي‌كردند، خبر داد.

کد خبر : ۸۵۵۹
بازدید : ۱۲۱۲
فرمانده انتظامي شهرستان گنبدکاووس از دستگيري دو نفر که اقدام به انتشار تصاوير غيراخلاقي از طريق شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي لاين و تلگرام مي‌كردند، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ «محمدعلي عسگري» در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي رصد فضاي مجازي توسط كارشناسان پليس فتا، مشخص شد که دو نفر در شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي، اقدام به انتشار تصاوير غيراخلاقي مي‌كنند.

وي افزود: در تحقيقات تکميلي و بررسي‌هاي فني و تخصصي محرز شد دو نفر اقدام به ايجاد دو گروه مختلف و انتشار تصاوير غيراخلاقي مي‌كنند، كه پس از انجام تحقيقات پليسي و تخصصي در نهايت متهمان شناسايي و براي انجام تحقيقات تكميلي به پليس فتا فراخوانده شدند.

سرهنگ عسگري ادامه داد: متهمان پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غيرقابل انکار لب به اعتراف گشودند و انگيزه خود از انجام اين‌کار را سرگرمي و كنجكاوي، اظهار داشتند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: در ادامه پرونده متهمان جهت سير مراحل قضائي به دادسراي عمومي و انقلاب گنبد ارسال شد. وي به شهروندان توصيه کرد: فعالان و كاربران فضاي مجازي مي‌بايست قوانين جرائم رايانه‌اي را مطالعه و مدنظر قرارداده تا گرفتار نشوند.

فرمانده انتظامي گنبدكاووس در پايان ابراز داشت: شهروندان از بارگذاري و به اشتراک گذاشتن تصاوير و فيلم‌هاي شخصي در شبکه‌هاي اجتماعي خودداري كرده و در صورتي‌كه شخصي براي آنها مزاحمت ايجاد مي‌كند از ادامه ارتباط و پاسخگويي اجتناب ورزيده و مكالمه را ادامه ندهند و بلافاصله موضوع را با پليس درميان بگذارند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید