قیمت آپارتمان در مناطق شمالی و جنوبی تهران

قیمت آپارتمان در مناطق شمالی و جنوبی تهران

یکی از دلایل کمبود فایل اجاره در مناطق جنوبی می‌تواند مراجعات سنتی برخی موجران باشد و مستاجرانی که به‌صورت حضوری در جست‌وجوی ملک مورد نظر هستند احتمالا با تنوع بیشتری از فایل‌های پیشنهادی در این مناطق مواجه می‌شوند.

کد خبر : ۸۷۰۴۰
بازدید : ۵۱۹۹
بررسی‌های میدانی از کاهش حجم فایل در بازار اجاره مناطق نیمه جنوبی پایتخت خبر می‌دهد. تحقیقات میدانی از فایل‌های بازار اجاره در مناطق مختلف و مقایسه دو نیمه‌جنوبی و شمالی پایتخت نشان می‌دهد: این روز‌ها متقاضیان بازار اجاره در مناطق جنوبی بعضا با کمبود فایل و محدودیت در انتخاب واحد مسکونی مدنظر مواجه هستند.
در مقابل فایل‌های پیشنهادی اجاره در مناطق شمالی نسبتا قابل‌توجه است. به‌نظر می‌رسد به‌دنبال رشد قابل‌توجه اجاره‌بهای پیشنهادی از سوی مالکان در برخی از مناطق و محلات مصرفی نیمه شمالی شهر تهران، گروه زیادی از مستاجران این مناطق به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره‌بهای پیشنهادی، به بازار اجاره در مناطق جنوبی‌تر متمایل شده‌اند.

این درحالی است که هم‌اکنون تعداد فایل‌های عرضه شده در سامانه مجازی معرفی فایل‌های اجاره مسکن در برخی از محلات و مناطق مصرفی نیمه‌جنوبی شهر تهران کاهش یافته و نسبت به فایل‌های اجاره مسکن مناطق مصرفی نیمه‌شمالی کمتر است.
به گفته برخی مشاوران املاک این مناطق یکی از دلایل کمبود فایل اجاره در مناطق جنوبی می‌تواند مراجعات سنتی برخی موجران باشد و مستاجرانی که به‌صورت حضوری در جست‌وجوی ملک مورد نظر هستند احتمالا با تنوع بیشتری از فایل‌های پیشنهادی در این مناطق مواجه می‌شوند.
قیمت آپارتمان در مناطق شمالی و جنوبی تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید