جنجال "بت"، سایت شرط‌بندی شادمهر عقیلی

جنجال "بت"، سایت شرط‌بندی شادمهر عقیلی

پس از انتشار ویدیوی تبلیغاتی سایت شرط بندی شادمهر عقیلی در صفحه اینستاگرامش، اغلب به این موضوع واکنش منفی نشان دادند. بیشتر کاربران شادمهر عقیلی را مورد انتقاد قرار داده و معتقد بوده اند که راه اندازی سایت شرط برای او بازی با اعتبار و آبرو است و نباید دست به چنین اقدامی بزند. کاربری در توئیتر با نوشتن جمله «اعتبار و محبوبیت ارزشمندتر از پول!» از شادمهر عقیلی انتقاد کرده است.

کد خبر : ۸۷۹۷۷
بازدید : ۱۰۰۵۰
سایت‌ شرط بندی شادمهر عقیلی
فرادید | «شادمهر عقیلی» خواننده مطرح پاپ، به تازگی با انتشار ویدیویی، به شکل غیر رسمی ورودش را به حوزه شرط بندی اعلام کرده است. این ویدیو که در صفحه اینستاگرام شادمهر عقیلی منتشر شده، واکنش‌های متعددی را به دنبال داشته است. او تاکنون به این واکنش‌ها پاسخی نداده است.

به گزارش فرادید، ویدیوی منتشر شده در صفحه اینستاگرام شادمهر عقیلی نشان می‌دهد که او در حال ترغیب کردن هواداران خود به حضور در یک سایت شرط بندی است. البته هنوز مشخص نیست که این سایت متعلق به شادمهر عقیلی است یا خیر.

اما آنچه مشهود است سایت‌های شرط بندی ایرانی عمدتاً از پایگاه اصلی خود یعنی ترکیه نشات می‌گیرند، جایی که فرشید امیرشقاقی معروف به «مونتیگو» به عنوان فروشنده پنل‌های شرط بندی فعالیت می‌کند. او که خوانندگی را هم دنبال می‌کند و متن کارهایش بیشتر در مورد شرط بندی است، در طول سال‌های اخیر اینفلوئنسر‌ها و سلبریتی‌های متعددی را به این حوزه وا داشته است.

نخستین مشتری مونتیگو "فرشاد لطفی" یکی از قهرمانان بدن‌سازی بود که به‌همراه دنیا دلدار مدل ایرانی ساکن ترکیه اقدام به مدیریت یک پنل شرط بندی کردند. پس از این دو، رضا پرستش (چهره بدل لیونل مسی)، دنیا جهانبخت، امیر حسین مقصودلو (امیر تتلو)، پویان مختاری و میلادی حاتمی تنها بخشی از مشتریان "مونتیگو " بوده اند.

با این وجود، حالا شادمهر عقیلی هم به این جمع گردانندگان سایت‌های شرط بندی اضافه شده است.
بخشی از ویدیوی تبلیغ سایت شرط بندی شادمهر عقیلی

البته برخی از کاربران هم مدعی شده اند که شادمهر عقیلی احتمالا به تشویق ریحانه پارسا وارد این حوزه شده است. برخی هم گفته اند که با توجه به حاشیه‌های اخیر این احتمال وجود دارد که ریحانه پارسا و شادمهر عقیلی به شکل شراکتی این پنل را خریداری کرده باشند. اما از آنجایی که تاکنون ریحانه پارسا در مورد این سایت صحبتی به میان نیاورده است، چنین فرضیه‌ای بعید به نظر می‌رسد.

پیش از این، ریحانه پارسا با حضور در ویدیو موزیک تازه شادمهر عقیلی به نام «بارون دلم خواست» جنجال آفرین شده بود.

با این حال بسیاری از کاربران و فعالان رسانه‌ای معتقدند که ورود شادمهر عقیلی ضربه بزرگی به اعتبار هنری او خواهد زد. برخی هم معتقدند که شادمهر عقیلی با این کار به پایان عمر هنری خود رسیده است. این دسته احتمال می‌دهند که او به سرنوشت امیر تتلو و دیگر چهره‌های درگیر سایت‌های شرط بندی دچار شود.

شادمهر عقیلی پیش از این با برگزاری کنسرت در عربستان جنجال آفرین شده بود. او هم اکنون در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از ۷ میلیون دنبال کننده دارد.
شرط بندی، شادمهر عقیلی

واکنش ها به سایت شرط بندی شادمهر عقیلی

پس از انتشار ویدیوی تبلیغاتی سایت شرط بندی شادمهر عقیلی در صفحه اینستاگرامش، اغلب به این موضوع واکنش منفی نشان دادند. بیشتر کاربران شادمهر عقیلی را مورد انتقاد قرار داده و معتقد بوده اند که راه اندازی سایت شرط برای او بازی با اعتبار و آبرو است و نباید دست به چنین اقدامی میزد.

کاربری در توئیتر با نوشتن جمله «اعتبار و محبوبیت ارزشمندتر از پول!» از شادمهر عقیلی انتقاد کرده است.

کاربر دیگری هم به شادمهر عقیلی یادآوری کرده که او همچون چهره‌های حاشیه ساز فضای مجازی نیست و بهتر است این حوزه را رها کند. این کاربر در توئیتر نوشته است: "آقای عقیلی شما مهراد جم و میلاد حاتمی و پویان مختاری و امثالش نیستید که با ساخت سایت بِت و در کنارش حواشی (!)، فالوئر جذب کنید! مخاطبان شما فهمیده هستند و دکمه آنفالو رو لمس می‌کنند، پس به جای این کار‌ها به خودتان برگردید! "

البته برخی هم ابراز تاسف کرده اند و معتقدند که عمر هنری شادمهر عقیلی به پایان رسیده استو در این باره نوشته است: "سقوط شادمهر در کمتر از چند دقیقه! این کار شادمهر باعث شد به این نکته ایمان بیارم که هیچی از هیچ کسی بعید نیست...! ".
سایت‌ بت شادمهر
اما در این میان عده کمی هم از شادمهر عقیلی حمایت کرده اند. کاربری در این رابطه نوشته است: "همه ما به شادمهر عقیلی انتقاد می‌کنیم که چرا سایت بت زده همه هم آهنگاشو یک عمر مفت و مجانی گوش دادیم کدوممون تاحالا آهنگاشو خریدیم؟ کدوممون تا حالا حمایتش کردیم؟ "

در سایت‌های شرط بندی چه می‌گذرد؟

گروه شرط‌بندی بنفیت با چندین زیرمجموعه، هلدینگ مونتیگو (فرشید امیرشقاقی) خواننده رپ است که از باحال‌بودن شرط‌بندی می‌خواند. این گروه شرط بندی چهره‌های مجازی و سلبریتی‌ها را به عنوان تبلیغ کننده خود انتخاب می‌کنند. اما حالا دیگر مثل قدیم نیست و این چهره‌ها خودشان مدیریت سایت‌های شرط بندی را برعهده دارند.

این چهره‌ها با دعوت دنبال کنندگان خود به این سایت‌های شرط بندی مبالغ بالایی را در ماه به جیب می‌زنند. البته درباره اینکه چند نفر می‌روند و در این سایت‌ها شرط می‌بندند، نمی‌شود عدد مشخصی داد و از گردش مالی مجموع این سایت‌ها جزئیاتی در دسترس نیست.

اما تعداد کاربران بازدیدکننده سایت‌هایی که معروف‌تر و به‌اصطلاح معتبر هستند، روزانه تا هزار نفر هم می‌رسد؛ ولی تعداد کاربر‌های فعال و میزان تراکنش آن‌ها در دوره‌های مختلف، متفاوت است.

با این وجود چهره‌هایی که در حال حاضر سایت شرط بندی دارند، برخلاف قدیم که دلال‌های شرط بندی، شرط بندباز پای میز شرط بندی می‌بردند و سهم دلالی شان را می‌گرفتند و یا پول به آن‌ها قرض می‌دادند و سود بیشتری طلب می‌کردند، ماجرا تغییر کرده است. این چهره‌ها حالا از باخت زیرمجموعه‌هایشان سود به جیب می‌زنند.

به این شکل که آن‌ها از باخت کسانی که به سایت می‌آورند، سود می‌کنند. دلال‌ها کسانی هستند که کاربران با کد آن‌ها ثبت‌نام می‌کنند و درواقع دلال شرط‌بندی هستند. هرچقدر کاربر ببازد، سایت ۱۰ تا ۲۰ درصد باخت کاربر را به دلالی می‌دهد که آن کاربر را به سایت آورده و آخر هر ماه پولش را برداشت می‌کند.

دلال‌ها کد اختصاصی دارند و اصلا لازم نیست برای ثبت این کد از هویت اصلی خود استفاده کنند. محدودیت‌هایی که برای ثبت‌نام کاربران وجود دارد، برای ایجنت‌ها بی‌معناست. آن‌ها تبلیغ می‌کنند، کارگزار افراد برای شرط‌بندی می‌شوند و هر چقدر بیشتر ببازند، آن‌ها بیشتر پیروز می‌شوند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید