اشتباهات رایجی که برای کاهش وزن انجام می‌دهید

اگر فقط بر روی تردمیل ورزش می‌کنید، اما وزن کم نمی‌کنید، باید بدانید که بخش مهمی از پازل تناسب اندام را کنار گذاشته‌اید.

کد خبر : ۸۸۴۶
بازدید : ۱۶۹۰
اگر فقط بر روی تردمیل ورزش می‌کنید، اما وزن کم نمی‌کنید، باید بدانید که بخش مهمی از پازل تناسب اندام را کنار گذاشته‌اید.

عدم نوشیدن آب
بر اساس یافته‌های به دست آمده از مطالعات اخیر، نوشیدن آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز بدن به شما کمک می‌کند وزن کم کنید. نوشیدن آب قبل از صرف غذا کمک می‌کند که با دقت بیشتری غذا بخورید؛ این کار شما را به خوردن مواد غذایی آب‌دار مانند میوه و سبزیجات سوق داده و باعث می‌شود زودتر سیر شوید.

نوشیدن آب سرد به سوخت و ساز بدن سرعت بخشیده و شما را از معایب نوشیدنی‌های شیرین مانند سودا و آب‌میوه مصون می‌دارد. پس سعی کنید به اندازه کافی آب بنوشید!

پیاده‌روی نادرست
قدم زدن به مدت ۱۵ دقیقه بهتر از هیچ است، اما نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. اگر به دنبال کاهش وزن اساسی هستید، حداقل ۳۰ دقیقه در روز ورزش کنید. دویدن، حرکات چرخشی، پیاده‌روی سریع و تمرینات دایره‌ای باعث سوزاندن کالری‌ها و چربی‌های اضافی خواهند شد.

افراط در خوردن مواد غذایی سالم
آجیل‌ها، آووکادو، گندم، روغن زیتون، و شکلات تلخ غذاهای سالمی هستند، اما کالری زیادی دارند. پس سعی کنید در خوردن مواد غذایی سالم نیز زیاده‌روی نکنید. به عنوان مثال، آووکادو فواید زیادی دارد، اما بیش از ۲۰۰ کالری به شما خواهد داد.

انجام تمرینات قلبی عروقی
اگر فقط بر روی تردمیل ورزش می‌کنید، اما وزن کم نمی‌کنید، باید بدانید که بخش مهمی از پازل تناسب اندام را کنار گذاشته‌اید. ورزش کردن در محیط بیرون از خانه نه تنها از آسیب دیدن مفاصل جلوگیری می‌کند، بلکه به تقویت توده‌های عضلانی و افزایش سوخت و ساز بدن نیز کمک می‌کند.

افزایش سوخت و ساز بدن باعث می‌شود که تا مدتی پس از پایان تمرینات کماکان وزن کم کنید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید