نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۶ بهمن ۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۶ بهمن ۹۹

در ادامه برگشت قیمت دلار، امروز ظهر ارز آمریکایی با افزایش قیمت مواجه شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به صبح امروز، به ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. همچنین سکه طرح جدید با افزایش ۰.۹۱ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۴۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز بدون تغییر به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان فروخته شده است.

کد خبر : ۸۹۸۳۹
بازدید : ۴۸۹۲
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۵ بهمن ۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا پس از عقب گرد ۱۵ دلاری در روز گذشته، حالا به روند صعود بازگشته است. در حال حاضر انس جهانی طلا روی سطح ۱۸۶۳ دلار قرار دارد. البته همزمان با صعود انس جهانی طلا، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران نیز با صعود مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از افت ۰.۲۲ درصد منفی تا افزایش مثبت ۱.۰۷ درصدی قیمت را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز عصر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با افزایش ۰.۹۱ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۴۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز بدون تغییر به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان فروخته شده است.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان و ۳ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۱.۰۵ درصد افزایش به چهار میلیون و ۶۱۷ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با افزایش ۲.۸۲ درصدی به یک میلیون و ۶۶ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
در ادامه برگشت قیمت دلار، امروز ظهر ارز آمریکایی با افزایش قیمت مواجه شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به صبح امروز، به ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز همزمان با دلار تغییر حدود ۸۵ تومانی تومانی را تجربه کرد و و با قیمت ۲۸ هزار و ۸۲۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۲۸ هزار و ۹۷۵ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۸ هزار و ۶۷۵ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان و نرخ خرید ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی ملی قیمت دلار و یورو با افزایش قیمت نسبت به صبح امروز یکشنبه تعیین شد. نرخ خرید و فروش دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۱ هزار و ۴۸۰ و ۲۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۶ هزار و ۴۶۰ خریداری و با نرخ ۲۷ هزار و ۹۵۰ به فروش می‌رسید.

قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟

لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز هم با افزایش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۴۵۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۴۶۰ تومان و ۳ هزار و ۱۹۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و دو هزار و ۵۰۰ هزار تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید