پرمخاطب‌ترین آثار در پیش فروش بلیت‌های جشنواره فجر

پرمخاطب‌ترین آثار در پیش فروش بلیت‌های جشنواره فجر

فیلم ابلق به کارگردانی نرگس آبیار با مبلغ فروش ۲۰۷۲۰۶۰۰۰۰ ریال و ۷۱۳۲ بلیت دومین فیلم پرفروش و پرمخاطب در پیش‌فروش بلیت‌های این دوره از جشنواره به حساب می‌آید.

کد خبر : ۹۰۰۷۳
بازدید : ۱۰۶۵
جشنواره فجر

فهرست پرمخاطب‌ترین فیلم‌های جشنواره تا این لحظه در پیش فروش بلیت‌های آثار سی‌و‌نهمین دوره «جشنواره فیلم فجر» به شرح زیر است:

فیلم «شیشلیک» به کارگردانی محمد حسین مهدویان با مبلغ فروش ۲۳۲۲۸۹۰۰۰۰ ریال و ۸۰۳۵ بلیت، درصدر آثار پرفروش جشنواره تا به این لحظه قرار گرفته است.

فیلم «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار با مبلغ فروش ۲۰۷۲۰۶۰۰۰۰ ریال و ۷۱۳۲ بلیت دومین فیلم پرفروش و پرمخاطب در پیش‌فروش بلیت‌های این دوره از جشنواره به حساب می‌آید.

فیلم «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی با مبلغ فروش ۱۷۵۸۹۰۰۰۰۰ و ۵۹۸۷ بلیت، «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده با مبلغ فروش ۱۴۰۶۷۰۰۰۰۰ ریال و ۴۷۸۲ بلیت و «روشن» به کارگردانی روح‌الله حجازی با مبلغ فروش ۱۱۸۱۷۰۰۰۰۰ ریال و ۴۰۳۱ بلیت، به ترتیب سومین، چهارمین و پنجمین آثار پرفروش سی و نهمین دوره از «جشنواره فیلم فجر» تا این دوره شناخته شدند.

آثار «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی، «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی و «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ دیگر آثار پرفروش جشنواره هستند.
منبع: وبسایت جشنواره فیلم فجر
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید